بازی Assassin’s Creed Odyssey گلد شد

کمتر یک ماه تا عرضه رسمی بازی Assassin’s Creed Odyssey زمان باقی مانده و به تازگی حساب کاربری رسمی بازی Assassin’s Creed با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که این بازی گلد شده است . این بدان معناست که توسعه بازی جهان باز سبک اکشن / نقش آفرینی یوبی سافت که جدید ترین پرچمدار این فرنچایز نیز محسوب می شود به پایان رسیده است .

بازی Assassin’s Creed Odyssey در ادامه مسیر بازی سال گذشته این سری یعنی بازی Origins به تقویت المان های نقش آفرینی پرداخته است . زمان بازی Odyssey به چند قرن پیش از Origins و به یونان باستان باز میگردد و شامل امکاناتی مانند قابلیت انتخاب دیالوگ ، انتخاب شخصیت اصلی بازی ، داستان شاخه ای ، پایان های متفاوت ، سیستم مبارزات پیشرفته ، سیستم مبارزات دریایی جدید و مدیریت غارت ها و تجهیزات و … می باشد .

در خبری دیگر مربوط به این بازی به تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازیAssassin’s Creed Odyssey منتشر شده است که می توانید آن را در اینجا مشاهده نمایید . همچنین می توانید حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی را در اینجا مشاهده نمایید . شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر ( 13 مهر ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .