روند عرضه GeForce RTX 2080 Ti تغییر می کند!
1 min read

روند عرضه GeForce RTX 2080 Ti تغییر می کند!

در روز های اخیر به مسئله حباب قیمت و احتمال تاخیر در عرضه برخی از مدل های انویدیا، در بدو ورود اشاره کرده بودیم. پس از به تعویق افتادن روند "بررسی" های وب سایت های سخت افزاری، اینک متوجه شده ایم که بنا به دلایلی، مدل های معرفی شده خصوصا در گونه GeForce RTX 2080 TI احتمالا با تاخیر 1 هفته ای به دست کاربران و خریداران خواهد رسید.

این مسئله بدان معنی است که GeForce RTX 2080 در روز 20 سپتامبر به دست بسیاری از گیمرها نخواهد رسید و به 6 تا 8 روز بعد از آن به تعویق افتاده است. با این وجود کارت گرافیک RTX 2080 درست در تاریخ اعلام شده و 20 سپتامبر در بازار خواهد بود. GeForce RTX 2080 Ti در این روز پیش فروش خود را آغاز کرده و در روزهای پس از آن به دست گیمرها می رسد.

در نتیجه GeForce RTX 2080 در تاریخ ذکر شده در دسترس بوده و نسخه تیتانیومی (Ti) نیز با 7 روز تاخیر در اختیار گیمرها قرار می گیرد. مواردی از جمله حمله به پیش فروش های آنلاین، تقاضای بیشتر در برخی نواحی جهان که در پیشبینی انویدیا نبوده است، مشکلات حمل و نقل و ناهماهنگی برخی از شرکای انویدیا، از جمله مواردی است که باعث این تغییر روند شده اند. شایان ذکر است که یکی از دلایل تاخیر در عرضه RTX 2080 Ti می تواند جلوگیری از حباب قیمتی و بازار منفی باشد.