هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی ایسر در IFA 2018
1 min read

هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی ایسر در IFA 2018

ایسر در برلین یک نسخه ی جدید از هدست های سری واقعیت ترکیبی ویندوز را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کرده است. این هدست با نام Acer OJO 500 رونمایی شد و از یک طراحی ماژولار و قابل جدا شدن بهره می برد. این هدست برای کسب و کارهایی مانند موزه ها یا نمایش جاذبه های تاریخی بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

از آنجایی که این هدست قابل جداشدن است در نتیجه کاربرانی که زیاد از آن استفاده می کنند می توانند به کمک این قابلیت اجزای مختلف را جدا کرده و لنزها را تمیز کنند. امکان جداسازی و نصب مجدد اجزای مختلف بسیار ساده است و به راحتی می توانید پس از تمیز کردن این هدست، آن را راه اندازی نمایید. این محصول با دو بند نرم و سفت ارائه شده و بندهای نرم آن در ماشین لباس شویی قابل شستشو خواهند بود. یکی از نکات مثبت این هدست امکان کنار زدن قسمت جلویی آن برای مشاهده ی اطراف است. در نتیجه نیازی نیست تا هر بار به هر دلیلی هدست را از سرتان بردارید و مجدد آن را بگذارید.

این هدست با داشتن قابلیت IPD امکان تنظیم فاصله بین صفحه نمایش و چشم را برای کاربران فراهم می کند و این قابلیت به افزایش وضوح بازی ها و اپلیکیشن های VR کمک زیادی خواهد کرد. دو پنل LCD 2.89 اینچی با وضوح 2880×1440 و زاویه دید 100 درجه در این هدست قرار داده شده است که تصاویر را با کیفیت بالایی به نمایش می گذارد. هدست Acer's OJO 500 در ماه نوامبر در ایالات متحده و اروپا با قیمت 399 دلار در دسترس خواهد بود.