گارمین از Vivosmart 4 برای رقابت با Fitbit Charge 3 رونمایی کرد

شرکت امریکایی گارمین یکی دیگر از کمپانی حاضر در IFA 2018 است که بی برنامه به این نمایشگاه ورود نکرده است. تخصص گارمین ساخت گجت های پوشیدنی است و اتفاقا یک محصول در همین زمینه در برلین به نمایش گذاشته است. محصول جدید گارمین یک دستبند سلامتی زیبا به نام Vivosmart 4 است که برای رقابت با رقبایی همچون Charge 3 شرکت فیت بیت پا به میدان گذاشته است. میتوان گفت Vivosmart 4 یک نظاره گر تمام عیار سلامتی است که با Pulse Ox، قابلیتی که سطح اکسیژن در خون شما و میزان تراکم آن را در شب و زمانی که شما در خواب به سر میبرید زیر نظر میگیرد و کیفیت خواب کاربر را نیز ثبت میکند. همچنین این دستبند قابلیت سنجش عمق خواب، حرکات چشم و تخمین نور را نیز دارد و میتوانید آمار خواب خود را در اپلیکیشن Garmin Connect بر روی گوشی هوشمند تماشا کنید.

یکی دیگر از ویژگی های دستبند سلامتی جدید Vivosmart 4 سنجش سطح انرژی کاربر بر اساس میزان استرس، ضربان قلب، کیفیت خواب و مقدار فعالیت کاربر است. سطح بالای باتری انرژی بدن، به معنی این است که دستبند به شما میگوید قادر به انجام فعالیت های فیزیکی سنگین هستید اما کم بودن این سطح نشان از این دارد که باید به خود استراحت دهید. گارمین برای فراهم کردن زمینه این ویژگی جدید مجاب به طراحی مجدد سنسور ضربان قلب دستبند خود که قدرتمند و دقیق تر است و میتواند در تمام روز ضربان شما را نمایش دهد شده است. این سنسور زمانی که تشخیص دهد ضربان قلب بیش از حد افزایش پیدا کرده به شما توصیه میکند که استراحت کنید.

Vivosmart 4 را میتوانید زیر باران و حتی داخل استخر استفاده کنید چرا که کاملا مقابل آب مقاوم است. میزان شارژدهی باتری این دستبند سلامت 7 روز گزارش شده که رضایت بخش است. این دستبند با قیمت 130 دلار به فروش خواهد رسید که 20 دلار نسبت به Charge 3 ارزان تر است. ضمن اینکه اطلاعات در این گوشی در نمایشگر باریک تری نسبت به نماینده رقیب نمایش داده میشود. فروش این محصول هم اکنون در سایت گارمین و تعدادی از خرده فروشی ها آغاز شده است و علاقمندان میتوانند سفارش خود را ثبت کنند.