قابلیت Dark Mode در واتس اپ
1 min read

قابلیت Dark Mode در واتس اپ

واتس اپ محبوب ترین پیامرسان مبتنی بر IP است و اخیرا ویژگی های جدیدی را ارائه کرده که در مطالب قبلی به مدیریت گروه ها توسط ادمین اشاره شده است. در این مطلب قابلیت Dark Mode و پاسخ دهی سریع را که به زودی در نسخه ی اندروید واتس اپ ارائه خواهد شد معرفی می کنیم.

قابلیت Dark Mode یا حالت تاریک قابلیتی است که در تمامی سرویس ها و برنامه های کاربردی باید ارائه شود و برای استفاده در شب بسیار کاربردی خواهد بود. اکنون شاهد قابلیت حالت تاریک در واتس اپ هستیم که برای کاربران اندرویدی ارائه شده است و موجب کاهش مصرف انرژی نیز خواهد شد. قابلیت بعدی که اخیرا معرفی شده، قابلیت پاسخ دهی سریع است و کاربر از این پس می تواند با کشیدن یک پیام به سمت راست آن را ریپلای کند. البته این قابلیت قبلا در تلگرام نیز وجود داشت و همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم تلگرام تعاملی تر از واس اپ بوده است.

البته خوب است که واتس اپ سعی دارد تا قابلیت های جدید و کاربردی را برای بهبود عملکرد پیامرسان خود ارائه دهد. به طور کلی این قابلیت پاسخ دهی سریع نیز برای کاربران بسیار کاربردی خواهد و به زودی در نسخه های بروزرسانی بعدی در اختیار کاربران اندروید قرار خواهد گرفت.