گوگل پیکسل 3 را در دو رنگ جدید ببینید

در این دوره از دنیای تکنولوژی که گوشی های هوشمند طراحی یکپارچه و یک دست شده، انتخاب رنگ های مناسب و متفاوت می تواند آسان ترین راه برای منحصر به فرد بودن باشد. امسال اگر بخواهیم منصفانه به بازار موبایل نگاه کنیم، شرکت ها در این زمینه بسیار خلاقانه تر از سال های پیش عمل کرده اند. هواوی که با معرفی طیف رنگی گرادیانت در گوشی های سری P20 سبک جدیدی را در رنگ بندی گوشی ها ایجاد کرد. اپل هم گوشی iPhone Xr را در رنگ بندی های بسیار متنوعی (آبی، نارنجی، قرمز و زرد) عرضه کرده است.

در حالیکه در بازار رنگ های بسیار متنوع و پرجنب و جوشی را مشاهده می کنیم، به نظر میرسد که گوگل قصد دارد گوشی های هوشمند خود را با همان تم قدیمی و هر یک را با دو رنگ عرضه کند. البته که این موضوع بدی نیست، به خصوص حالا که شنیده می شود، رنگ های جدیدی هم قرار است به مجموعه گوگل اضافه شود. اعلام شده بود که Pixel 3 و Pixel 3 XL در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهند شد. دیروز نیز در خبرها دیدیم که رنگ جدیدی به این مجموعه اضافه شده است که سبز نعنایی نام دارد. حالا انتظار میرود که رنگ جدید صورتی هم به آنها اضافه شود.

نسخه نعنایی در تیزر رسمی گوگل در رابطه با گوشی های پیکسل آینده ظاهر شده بود؛ اما اطلاعات مربوط به نسخه صورتی رنگ را اکتشافگران از سورس کد صفحه رسمی گوگل در صفحه "Coming Soon" پیدا کرده اند. در حال حاضر در خصوص نام رسمی این رنگ هیچ اطلاعات رسمی منتشر نشده است، اما با پیروی از قوانین گوگل در نامگذاری نسل های قبلی دو گوشی پیکسل، بعید است که این رنگ "نعنایی" و صورتی" خالی نامگذاری شوند. در هر حال، 17 مهر زمانی است که گوگل قصد دارد از دو پرچمدار جدید خود رونمایی کند و ما در آن تاریخ با اطلاعات دقیق تر در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.