شیرجه در بازی با کارت گرافیک های ASUS RTX 2070 با 3 مدل

این روزها کمتر سخنی از کارت گرافیک های RTX 2070 در میان است چرا که تاریخ عرضه آنها با مدل های 2080/Ti متفاوت است؛ اما ایسوس به تازگی تصاویر 3 مدل از کارت گرافیک های ASUS NVIDIA RTX 2070 را منتشر ساخته است. رقابتی سخت با تنوع محصول در 3 خنک سازی متفاوت. تحقیق و توسعه ایسوس، در سالهای گذشته توان زیادی را برای طراحی و ارائه محصولات خاص صرف کرده است؛ به طوری که می تواند تا مدت ها از یک طراحی استفاده نماید.

در راس هرم کارت گرافیک پرچمدار ASUS ROG Strix RTX 2070 قرار دارد. این کارت گرافیک دارای Aura RGB، خنک کننده DirectCU III با 3 عدد فن، درگاه های پیشرفته HDMI 2.0b، DisplayPort 1.4 و USB-C است.

این محصول از یک رابط تغذیه 8 و یک 6 پین بهره خواهد برد. این کارت گرافیک با توجه به اورکلاک کارخانه در 3 نسخه Gaming OC, Gaming Advanced و Gaming راهی بازار می گردد.

پس از آن شاهد کارت گرافیک ASUS Dual هستیم که با اتصال برق مشابه Strix، دارای خنک کننده ساده تر با 2 عدد فن است. این محصول نیز در بخش های محدود تر به LED RGB مجهز گشته و دارای گونه های Dual OC, Dual Advanced و Dual Gaming است که بر اساس اورکلاک کمپانی دسته بنده شده اند.

در پایان نیز یک نسخه ارزان قیمت و ساده تر وجود دارد که خنک کننده ای متوسط دارد. کارت گرافیک های ASUS Turbo با ظاهری جدید در هر 3 نسخه RTX 2070، RTX 2080 و RTX 2080 Ti ایفای نقش خواهند کرد. LED RGB، رابط های خروجی مشابه و البته فرکانس کاری پایین تر نیز از ویژگی های این مدل است.