انتشار تصاویری از نسل جدید سرفیس لپتاپ پیش از رونمایی

شرکت مایکروسافت پیشتر دعوتنامه رویداد 2 اکتبر خود را منتشر کرد. رویدادی که در آن باید شاهد معرفی محصولات مختلفی از جمله سرفیس بوک 3، سرفیس دایال 2، سرفیس استودیو 2 و چندی دیگر باشیم.

البته ردموندی ها اطلاعیه هایی پیرامون محصولات نرم افزاری چون ویندوز 10 نیز خواهند داشت. حال به نظر می رسد شایعات محصولات رویداد 2 اکتبر مایکروسافت شروع به انتشار کرده و به تازگی تصاویری از نسل جدید سرفیس لپتاپ در رنگ مشکی به بیرون درز کرد.

به گزارش وب سایت MySmartPrice که این تصاویر توسط این رسانه منتشر شده، مایکروسافت امسال سرفیس لپتاپ بروزرسانی شده را بیشتر در بحث سخت افزاری ارتقا بخشیده و در ظاهر آن نمی توان تغییرات خاصی را شاهد بود. همانطور که پیشتر شاهد بروزرسانی سرفیس بوک 2 بودیم و کمپانی مایکروسافت تغییرات چندانی در بحث ظاهری آن حاصل نکرد.

به گفته MySmartPrice سرفیس لپتاپ جدید از پردازنده نسل هشتمی اینتل بهره می برد که نسبت به نسخه پیشین عملکرد بهتری داشته و توان مصرفی کمتری را می توان شاهد بود. در بحث گزینه رنگی علاوه بر گزینه های سال گذشته شاهد نسخه تمام مشکی خواهیم بود که جالب توجه به نظر می رسد.

احتمالا مایکروسافت نسخه گرافیتی سرفیس لپتاپ را حذف کرده و نسخه کاملا مشکی را جایگزین می کند. سایر گزینه های رنگی نیز همانند قبل پلاتینیومی، قرمز بورگوندی و آبی کبالتی است.

رسانه ها همچنین انتظار دارند مایکروسافت دستگاه های سرفیس بوک 3، سرفیس دایال 2، سرفیس استودیو 2 را برای سال جاری در نظر گیرد. تاکنون شایعات کافی پیرامون محصولات رویداد 2 اکتبر ردموندی ها منتشر نشد و این اطلاعات یکی از اولین گزارش های پیرامون رویداد موردبحث هستند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مایکروسافت در رویداد 2 اکتبر با رونمایی از دیوایس های جدید به شایعات پایان داده و حقیقت را روشن سازد.