تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Captain Marvel

کاپیتان مارول ابرقهرمان بعدی دنیای مارول به حساب می آید که قرار است با یک فیلم اختصاصی بر روی پرده سینماها برود. اگر آخرین نسخه از فیلم انتقام جویان، یعنی Avengers: Infinity War را دیده باشید (اگر این فیلم را ندیده اید در ادامه ممکن است داستان لو برود) در آخرین صحنه پس از تیتراژ پایانی، زمانی که نیک فیوری (با بازی ساموئل ال جکسون) از موفقیت تانوس و شکست ابرقهرمانان فیلم آگاه شد، تصمیم گرفت تا پیامی از طریق پیجر خود ارسال کند، اما ناگهان به سرنوشت دیگر ابرقهرمانان این فیلم دچار شده و تبدیل به خاکستر شد. در این لحظه دوربین پیجر نیک فیوری را به نمایش گذاشت که روی آن لوگوی شخصیت Captain Marvel به چشم می خورد.

واضح است که کاپیتان مارول قصد دارد نقش مهمی در فیلم بعدی اونجرز ایفا کند، اما پیش از آن باید در انتظار اکران فیلم اختصاصی خود او باشیم. اوایل این ماه بود که اولین تصویر از Carol Danvers شخصیت حقیقی کاپیتان مارول با بازی بری لارسون منتشر شد. این فیلم قرار نیست که داستان زندگی کاپیتان مارول باشد. او در فیلم تمام قدرت های خود را در اختیار دارد و در فلش بک هایی که در تریلر وجود دارد، مشاهده خواهید کرد که او زمین را به قصد همراهی با تیم Starforce ترک کرده است. در تریلر این فیلم شاهد حضور Ronan یکی از شخصیت های منفی معروف فیلم Guardians of the Galaxy نیز خواهیم بود. البته در نظر داشته باشید که این داستان های این فیلم در دهه 1990 میلادی اتفاق خواهد افتاد، از این رو شخصیت هایی مانند نیک فیوری و مامور کولسون را در ظاهری جوانتر از آنچه پیش تر دیده بودیم، خواهیم دید.

بری لارسون بازیگر نقش کاپیتان مارول، پیش از این در فیلم های معروفی مانند Room و Short Term 12 بازی کرده است. در این فیلم علاوه بر او ساموئل ال جکسون (نیک فیوری)، جود لاو (رهبر تیم Starforce)، لیس پیس (رونان) و کلارک گرگ (مامور کولسون) حضور خواهند داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک می باشد. کاپیتان مارول در روز جهانی زن، یعنی 8 مارس 2019 (هفدهم اسفند) به روی پرده سینماها خواهد رفت. در پایان از شما دعوت می کنیم اولین تریلر این فیلم را تماشا بفرمایید: