پیش‌فروش گوشی‌های گلکسی J4+ و J6+ سامسونگ قبل از رونمایی رسمی

دو گوشی Galaxy J4+ و Galaxy J6+ سامسونگ چندین بار سوژه افشاگران شده اند و مشخصات آنها تا حدی زیادی لو رفته است. حتی سامسونگ هم روز گذشته اعلام کرد که این گوشی ها دارای صفحه نمایش Infinity Display و اسکنر اثر انگشت در لبه است. امروز نیز یکی از فروشندگان هلندی پیش فروش این دو گوشی را آغاز کرده، این در حالیست که انتظار میرود سامسونگ 25 سپتامبر (سوم مهرماه) از دو گوشی میان رده خود رونمایی کند.

Galaxy J4+ سامسونگ دارای چیپ ست اسنپدراگون 425 و صفحه نمایش 6 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720×1480 می باشد. این گوشی دارای گوشه های گرد و حاشیه های بسیار باریک است و از نظر طراحی شبیه به پرچمداران Galaxy S9/S9+ می باشد. این گوشی دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد. البته به لطف کارت حافظه این فضا قابل افزایش است. گلکسی جی4+ در قاب پشتی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می باشد. این گوشی با اندروید 8.1 اوریو و با باتری 3300 میلی آمپر ساعتی در درون جعبه عرضه خواهد شد.

طبق آنچه که در وب سایت هلندی اعلام شده این گوشی دارای بدنه پلاستیکی است، اما اثر انگشت در هیچ قسمت آن مشاهده نمی شود. Galaxy J4+ در رنگ های طلایی، صورتی و مشکی و با رنگ 189 یورو عرضه شده است. پیش فروش این گوشی آغاز شده است اما اینکه چه زمان در اختیار کاربران قرار گیرد، حرفی به میان نیامده است.

به نظر میرسد که Galaxy J6+ از همان چیپ ست جی4+ اما با 3 گیگابایت رم استفاده می کند. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است، اما در قاب عقب دوربینی دوگانه جای گرفته است. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/1.9 است و سنسور اثر انگشت در لبه سمت راست گوشی واقع شده است. باقی مشخصات گوشی هنوز نامعلوم است، اما انتظار میرود که از دوربینی برای تشخیص عمق تصویر بهره می برد. این گوشی با قیمت 239 یورو و در رنگ های نقره ای، قرمز و مشکی عرضه خواهد شد.