توییتر به‌ زودی امکان انتخاب ترتیب نمایش توییت‌‌ها را فراهم می‌آورد
1 min read

توییتر به‌ زودی امکان انتخاب ترتیب نمایش توییت‌‌ها را فراهم می‌آورد

در سال 2016 توییتر در یک بازنگری در طراحی خود، نحوه کار پلتفرم خود را در نمایش توییت‌ها به یک الگوریتم بر اساس اولویت توییت‌ها تغییر داد. از آن زمان به بعد توییتر، توییت‌ها را به ترتیبی که فکر می‌کرد برای کاربر اهمیت دارند نمایش می‌دهد. اما توییتر برنامه دارد تا به‌زودی قابلیت جدیدی را اضافه کند تا امکان انتخاب برای کاربر بین نمایش به ترتیب زمان و نمایش به ترتیب اولویت امکان‌پذیر باشد.

اگر شما طرفدار ترتیب فعلی توییتر برای نمایش توییت‌ها نیستید، حتماً خوشحال خواهید شد که بدانید یک سایت میکروبلاگینگ اعلام کرده است که شما در طی چند هفته آینده قادر خواهید بود به‌ راحتی یک ترتیب دیگر را برای نمایش توییت‌های خود انتخاب کنید.

تیم پشتیبانی کمپانی در حساب کاربری رسمی خود در این‌ باره اعلام کرده است:

"هدف ما از ترتیب نمایش توییت‌ها این است که یک تناسب در نمایش توییت‌های جدید و توییت‌های موردعلاقه شما ایجاد کنیم، اما خب ما همیشه این کار را به خوبی انجام نمی‌دهیم؛ بنابراین ما در حال کار بر روی ارائه یک روش آسان هستیم که شما قادر باشید ترتیبی را انتخاب کنید که بیشتر مربوط به زمان توییت‌های انجام‌شده می‌باشد. در طی هفته‌های آینده شاهد نسخه آزمایشی ما خواهید بود."

در همین حال، توییتر تنظیمات مربوط به گزینه "بهترین توییت‌ها را اولین نمایش بده" را نیز به‌روزرسانی کرده است. خاموش کردن این گزینه به شما اجازه می‌دهد که توییت‌های افرادی که دنبال کرده‌اید را در ترتیب زمانی برعکس مشاهده کنید. قبل از این به روز رسانی، توییت‌هایی که قبلاً ندیده بودید هم برای شما نمایش داده می‌شد و همچنین توییت‌هایی از حساب‌هایی که شما دنبال نکرده بودید به شما پیشنهاد می‌شد.

به‌هرحال هدف این غول شبکه‌های اجتماعی این است که یک تناسب بین توییت‌های جدید و توییت‌های مورد علاقه شما برای نمایش ایجاد کند؛ امری که به اذعان خود همیشه در آن موفق نیست و حالا امیدوار است که با قرار دادن گزینه‌ای برای انتخاب در اختیار کاربران به این هدف کمک کند.