تلویزیون‌های OLED جدید سونی از20 سپتامبر در بازار هند ارائه خواهد شد

سونی با ارتقای سری تلویزیون‌‌های Bravia خود به سطحی جدید، در 17 سپتامبر مدل A9F خود را تحت سری مستر با ویژگی‌هایی مانند حالت کالیبره نتفلیکس، جست‌ و‌ جوی صوتی هندزفری و اسپیکر مرکزی تلوزیون برای کار با سیستم تئاتر خانگی ارائه کرد.

قیمت این سری جدید تلویزیون‌ها که از اندروید تی‌وی 8 اورئو بهره‌مند هستند، در مدل KD-55A9F با نمایشگر 55 اینچی 3,99,990 روپیه و مدل KD-65A9F با نمایشگر 65 اینچی 5,59,990 روپیه مشخص شده اند که از 20 سپتامبر در بازار هند موجود خواهند بود.

سونی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تلویزیون‌های جدید مجهز به پردازنده تصویر "X1 Ultimate" و تقویت کننده کنتراست پیکسل، که کنترل کننده پنل اصلی سونی برای تلویزیون‌های OLED می‌باشد و تصویر با کیفیت 4K HDR را فراهم می‌آورد و باعث کنتراست بهتر می شود، است.

سونی همچنین در این تلویزیون از طراحی Single Slate استفاده کرده است که تنها یک پایه در پشت آن برای آن نگه داشتن آن قرار دارد؛ این تلویزیون همچنین از تکنولوژی Acoustic Surface Audio+ استفاده می‌کند که به صدا‌های چند بعدی بسیار کمک می‌کند.

این کمپانی ادعا می‌کند که یک رابط کاربری آسان‌تر، سریع‌تر و قابل درک‌تر را در این تلویزیون برای استفاده مشتریان طراحی کرده‌است.

علاوه بر این، تلویزیون از چند زبانی نیز پشتیبانی می‌کند و پذیرای 11 زبان هندی و 14 گویش بین‌المللی است.

پردازنده تصویر "X1 Ultimate Picture " از طریق مکانیزم جدید سوپر رزولوشن بر مبنای اشیاء سونی، می‌تواند به صورت هوشمندانه اشیاء مختلف داخل تصویر را با دقتی بالا تشخیص دهد و آن‌ها را آنالیز کند.