کولرهای حرفه ای ASUS ROG Ryujin اینبار در سوکت TR4
1 min read

کولرهای حرفه ای ASUS ROG Ryujin اینبار در سوکت TR4

ایسوس به تازگی تولید منابع تغذیه و خنک کننده های مایع را به عنوان محصول جدید به سبد کالا خود افزوده است؛ اینک این شرکت پس از تولید خنک کننده های آبی برای سوکت های دسکتاپ معمول، به سراغ سوکت های HEDT رفته و تولید خنک کننده های ASUS ROG Ryujin متناسب با سوکت AMD TR4 را آغاز کرده است.

تیم Republic of Gamers با اعلام این خبر، اعلام کرده است که ASUS ROG Ryujin کولر فوق نسل اول و دوم پردازنده های AMD Ryzen Threadripper را پوشش می دهد. همچنین این محصول نیز دارای یک نمایشگر 1.77 اینچی OLED است که گیف و برخی پارامترهای مهم را به نمایش در می آورد.

این شرکت ادعا می کند که کولر ASUS ROG Ryujin با توجه به یک فن کوچک در سطح تماس خود، می تواند دمای درایو های SSD M.2 را تا 20 درجه سانتی گراد نیز کاهش دهد. این خنک کننده خاص در 2 نمونه و با رادیاتورهای Ryujin 240 و Ryujin 360 تولید می گردد که در هر 2 نمونه از فن های 120 سانتی متری Noctua PPC 120 استفاده می گردد. این خنک کننده دارای دیودهای LED RGB با پشتیبانی از فناوری Aura Sync است. همچنین دور موتور فن ها که از نوع PWMهستند نیز بین 450 الی 2000 دور در دقیقه است. توان گردش هوای آنها 121.8 CFM و نویز صوتی کولر نیز 31 دسی بل ذکر شده است. پردازنده های AMD Ryzen Threadripper دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند که برای آنها کولرهای اختصاصی تولید می گردد.