انتشار تصاویری جدید از نمایشگر گوشی نوکیا 7.1 پلاس
1 min read

انتشار تصاویری جدید از نمایشگر گوشی نوکیا 7.1 پلاس

گوشی پرچمدار HMD یعنی نوکیا 9 که قرار است با 5 دوربین معرفی شود، بسیار مرموز است و در عین حال شایعات زیادی در خصوص آن شنیده می شود. البته در خصوص گوشی نوکیا X7 نیز وضعیت به همین ترتیب است. انتظار میرود که این گوشی با چیپ ست اسنپدراگون 710 و در ماه های باقی مانده از سال 2018 معرفی شود. روز گذشته عکسی این دو گوشی منتشر شد که نمای جلویی این گوشی ها را به تصویر کشیده است و خبر خوب در خصوص هر دو گوشی این بود که خبری از ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر نیست.

امروز هم تصویر جدیدی از گوشی نوکیا 7.1 پلاس (همان نوکیا X7) منتشر شده است که جزئیات بیشتری از آن را برای ما به نمایش گذاشته است. به نظر میرسد که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی، کمی کمتر از صفحه نمایش 6 اینچی فعلی نوکیا 7 پلاس است.

رزولوشن این نمایشگر 1080×2160 پیکسل خواهد بود، اما به لطف استفاده از چیپ ست اسنپدراگون 710 کوالکام (نوکیا 7 دارای چیپ ست اسنپدراگون 660 می باشد) تجربه بازی با سرعت بالاتر لذت بخش خواهد بود. در حاشیه بالای نمایشگر دوربین سلفی، سنسور مجاورتی و بلندگوی گوشی قرار گرفته اند. هنوز ظرفیت باتری گوشی مشخص نیست اما احتمالا نوکیا 7.1 پلاس از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که پیش تر اعلام شد انتظار میرود این گوشی در سال جاری و به احتمال قوی در ماه آینده معرفی شود. انتظار میرفت که این گوشی همزمان با پرچمدار کمپانی HMD Global یعنی نوکیا 9 معرفی شود، اما همانطور که در اخبار امروز مشاهده کردید، احتمالاً گوشی بالارده نوکیا با تأخیر نسبت طولانی مدت و در سال 2019 رونمایی خواهد شد. انتظار میرود نوکیا 9 دارای چیپ ست اسنپدراگون 845 باشد و در نمایشگاه MWC 2019 در اوایل سال آینده معرفی شود.