وضوح بالای رنگ ها در سری جدید E از مانیتورهای فیلیپس
1 min read

وضوح بالای رنگ ها در سری جدید E از مانیتورهای فیلیپس

امروز EPI، شریک برند فیلیپس اعلام کرد که مانیتورهای سری Philips E به زودی در دسترس خواهند بود و این سری شامل سه مانیتور 27 اینچی (276E9QDSB)، 24 اینچی (246E9QDSB) و 22 اینچی (226E9QDSB) است. این سری از مانیتورهای حرفه ای از طراحی شیک و زیبایی برخوردارند و با وضوح بالایی رنگ ها را نمایش می دهند. در این سری شاهد پنل IPS با زاویه دید گسترده خواهیم بود. در سری جدید E، طراحی بدون فریم و بسیار باریک، زیبایی خاصی را برای این محصولات به ارمغان آورده است.

سری E مانیتورهای فیلیپس علاوه بر طراحی بی نظیر از عملکردی فوق العاده نیز بهره می برند. پنل IPS با قابلیت Full HD طیف گسترده ای از رنگ ها را با زاویه دیدی وسیع و دقت بالای تصویر به نمایش می گذارد. در نتیجه ارائه ی طیف گسترده رنگ ها در واقعی شدن تصاویر تاثیر زیادی خواهد داشت و شاهد تصاویر زنده تری در این سری مانیتورها خواهید بود.

این مانیتورها با کیفیت تصویر فوق العاده برای ویرایش تصاویر و انجام کارهای گرافیکی گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود و علاوه بر این می توانید برای اجرای بازی ها و گشت و گذار در وب نیز روی آن حساب کنید. وجود تکنولوژی AMD FreeSync تصاویری صاف و شفاف را به نمایش می گذارد و تجربه ی جدیدی از نمایش تصاویر را برایتان ارائه خواهد کرد. فیلیپس همچنین مجموعه ای از قابلیت های منحصر به فرد را در این سری محصولات خود ارائه کرده است که می توان به کاهش نور آبی و تکنولوژی Flicker Free یا بدون سوسو زدن اشاره کرد. این دو قابلیت از خستگی و آسیب دیدن چشم ها جلوگیری خواهند کرد و برای استفاده در طولانی مدت مناسب خواهند بود. سری Philips E در حال حاضر با قیمت 179.99 دلار، 139.99 دلار و 109.99 دلار در دسترس است.