قابلیت فروش اینستاگرام در استوری

اینستاگرام پس از تست قابلیت فروش در استوری امروز اعلام کرد که قصد دارد این قابلیت را در بروزرسانی بعدی به صورت رسمی ارائه کند. در نتیجه به زودی این قابلیت در بروزرسانی بعدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در واقع با این قابلیت، اینستاگرام روش جدیدی را برای خرید و فروش در اینستاگرام ارائه کرده و می توانید به مشاهده ی محصولات و خرید از طریق استوری ها بپردازید. این قابلیت کسب و کار را در 46 کشور جهان گسترش داده و به زودی با قابلیت های بیشتر بهبود خواهد یافت.

این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا محصولاتی را که در استوری های فروشگاه ها می پسندند، با یک کلیک بلافاصله به صفحه ی خرید آن بروند و به راحتی آن محصول را خریداری نمایند. قابلیت بعدی که در بروزرسانی ارائه خواهد شد، قابلیت امکان خرید در بخش اکسپلور است. در این بخش نیز اگر محصولاتی طبق علایق و سلیقه ی شما ارائه شود، می توانید از همان صفحه برای خرید آن محصول اقدام نمایید.

اینستاگرام کم کم با قابلیت های فروش خود، سبک جدیدی از بازاریابی را به ارمغان آورده و تاثیر بسزایی در فروش محصولات داشته است. این اپلیکیشن به زودی رقیب سر سخت مارکت های آنلاین خواهد شد.