تجدید خاطرات پلی استیشن ۱ با کنسول جدید سونی
1 min read

تجدید خاطرات پلی استیشن ۱ با کنسول جدید سونی

بر اساس اخبار منتشر شده، سونی امروز از پلی استیشن کلاسیک خود رونمایی کرد و این موضوع برای طرفداران سونی بسیار هیجان بود. این محصول به همراه 20 بازی متنوع از پیش نصب شده، نسخه ی جدیدی از پلی استیشن 1 را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول جدید سونی، به مناسبت تولد 24 سالگی پلی استیشن 1 در 3 دسامبر عرضه خواهد شد.

پلی استیشن کلاسیک در واقع اولین نسل پلی استیشن است که از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و برای طرفداران سونی نوستالژی خواهد بود. این کنسول بازی به همراه دو کنترلر ارائه خواهد شد و مشابه قبل با کمی تغییرات جزئی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این پلی استیشن کلاسیک، بازی هایی نظیر Jumping Flash، Final Fantasy ،Tekken ، Wild Arms و Ridge Racer را به صورت پیش فرض در خود جای داده است. البته باید اشاره کنیم که این محصول از نظر ابعاد کمی کوچک تر شده و جای سی دی آن حذف خواهد شد. لازم به ذکر است که کیفیت گرافیکی آن تغییری نخواهد داشت و بازی ها دقیقا با همان فرمت و کیفیت قبلی ارائه شده اند.

برای راه اندازی این کنسول کافی است تا کابل HDMI را به تلویزیون وصل نمایید و از بازی خود لذت ببرید. این محصول ژاپنی با قیت 99 دلار به همراه دو دسته ی بازی و 20 بازی پیش فرض، در تاریخ 3 دسامبر عرضه خواهد شد و خاطرات شیرینی را برای کاربران یادآور خواهد شد. اگر شما هم از طرفداران این محصول سونی هستید و با آن خاطره دارید، می توانید خاطرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.