هدست های فوق حرفه ای ROG Delta و ROG Delta Core از ایسوس
1 min read

هدست های فوق حرفه ای ROG Delta و ROG Delta Core از ایسوس

جمهوری گیمرهای ایسوس (ASUS Republic of Gamers) دو هدست گیمینگ جدید را با عناوین ROG Delta و ROG Delta Core معرفی کرد. این 2 هدست از کنسول های بازی PlayStation 4, Xbox One و Nintendo Switch، و کامپیوتر به همراه گوشی های موبایل پشتیبانی می کنند. این 2 محصول نخستین هدست های جهان هستند که دارای ESS ES9218 QUAD DAC بوده و از درگاه USB-C بهره می برند که با یک تبدیل به درگاه USB 2.0 مبدل می گردد.

نورپردازی آنها نیز با فناوری ASUS Aura Sync سازگار است. پردازنده DAC مورد استفاده در هدست های جدید ایسوس، فرکانس های صوتی را در 4 دسته بندی تقسیم کرده و سپس با ترکیب پردازشی آنها، خروجی صدای حداکثر 127 دسی بل را ایجاد می نماید. هدست های مخصوص بازی و پیشرفته ی ROG Delta و ROG Delta Core ضمن پایداری به استاندارد Hi-Fi، از سری جدید درایو های ASUS Essence بهره برده و این درایو ها به فناوری Diversion مجهز هستند.

کاپ ها با استفاده از پوشش چرم پوشانده شده و سطح تماس های ناخواسته در آنها تا 20% کاهش یافته است. سیستم اتصال چند منظوره آنها که از درگاه USB-C گرفته تا جک 3.5 میلی متری، امکانات ارتباطی شما را منعطف تر می سازد. با وجود درایو های 50 میلی متری، وزن هر دو محصول به 360 گرم می رسد. محدوده فرکانس هر دو هدست 20 هرتز الی 40 کیلوهرتز است. در پایان نیز می توان به مهندسی D شکل با بسته شدن تمامی نفوذ ها به درون کاپ اشاره کرد. این شرکت در سالهای اخیر یکی از برترین های صدا در جهان بوده است.