گلکسی A7 اولین گوشی سامسونگ با دوربین 3 گانه معرفی شد

پیش بینی می‌شد که سامسونگ در حال آماده سازی اولین گوشی هوشمند خود با دوربین سه گانه است، اما انتظار نمیرفت که غول کره ای به این سرعت از این گوشی رونمایی کند. سامسونگ از Galaxy A7 سال 2018 اولین گوشی خود با 3 دوربین رونمایی کرد. اولین بار این قابلیت در گوشی P20 Pro هواوی عرضه شد، اما حالا اولین بار است که در یک گوشی میان رده (شبه پرچمدار) با قیمتی پایین تر ارائه شده است.

Galaxy A7 سال 2018 دارای صفحه نمایش 6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080×2220 پیکسل می باشد. در این گوشی سامسونگ هم هیچ خبری از ناچ یا بریدگی بالای نمایشگر نیست. گلکسی A7 دارای پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است با 3 میزان حافظه رم و فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد؛ نسخه 4+64 گیگابایتی، نسخه 4+128 گیگابایتی و 6+128 گیگابایتی.

واضح است که برترین ویژگی گوشی گلکسی A7 سامسونگ دوربین سه گانه ایست که در قاب پشت آن تعبیه شده است. سنسور اصلی آن 24 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/1.7 است، در حالیکه سنسور ثانویه زاویه عریض آن 8 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/2.4 و زاویه دید 120 درجه است. سنسور سوم 5 مگاپیکسلی و برای تشخیص عمق تصویر می باشد.

این گوشی با باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس در درون جعبه عرضه خواهد شد. وقتی صحبت از امنیت بیومتریک می شود، لازم به ذکر است که سامسونگ در طراحی جدید استفاده کرد و سنسور اثر انگشت این گوشی را در قاب و در سمت راست آن تعبیه کرده است. گلکسی A7 سال 2018 با پیروی از ترند روز گوشی های پرچمدار دارای شیشه خمیده در قاب جلو و عقب خود است. جنس قاب آن مشخص نشده است؛ اما از آنجاییکه خطوط آنتن بر روی آن دیده نمی شود، احتمالاً پلاستیکی باشد.

Galaxy A7 در رنگ های آبی، مشکی، طلایی و صورتی در بازار اروپا و آسیا عرضه خواهد شد. سامسونگ احتمالاً در رویداد 11 اکتبر (19 مهر) اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت و تاریخ دسترسی آن منتشر خواهد کرد.