آیا ریزرفون 2 با پردازنده پیشین کوالکام همراست؟
1 min read

آیا ریزرفون 2 با پردازنده پیشین کوالکام همراست؟

شرکت ریزر در حال حاضر روی نسل جدید پرچمدار گیمینگ خود به نام ریزرفون 2 فعالیت دارد. گوشی هوشمندی که پیشتر ساخت آن توسط ریزر تایید شده و تاکنون نیز شایعات فراوانی پیرامون آن منتشر شد.

حال به تازگی گزارش جدید و عجیبی منتشر شده که اطلاعاتی درباره ریزرفون 2 افشا می کند. وب سایت XDA Developers گزارش داده ریزر از پردازنده پرچمدار نسل قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 بهره خواهد گرفت.

این در حالی بوده که عمده پرچمداران سال 2018 از پردازنده نسل جدید اسنپدراگون 845 برخوردارند. تاکنون بیشتر گزارش ها و شایعات خبر از پردازنده اسنپدراگون 845 در ریزرفون 2 می دهند. محصول جدید ریزر به اسم رمز Aura شناخته شده و در حقیقت همان ریزرفون 2 شایعه شده است.

از دیگر ویژگی های افشا شده توسط وب سایت XDA Developers باید به حافظه رم 8 گیگابایتی، صفحه نمایش 6.2 اینچی 2560*1440 پیکسلی QHD ایگزو دیسپلی با نرخ تجدید 120 هرتزی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و چندی دیگر اشاره کرد.

مشخص نیست ریزر چرا می خواهد از همان پردازنده پیشین در ریزرفون 2 بهره گیرد. البته تاکنون کمپانی سازنده اطلاعات و تصاویر افشا شده ریزرفون 2 را تایید یا تکذیب نکرد از این رو اظهار نظر پیرامون محصولی که جزئیات دقیقی درباره آن وجود ندارد، کمی دشوار است.

به هر حال ریزر در رویداد اکتبر خود نسل جدید پرچمدار گیمینگ ریزرفون را معرفی می کند و شایعات نیز به پایان می رسند. در ماه اکتبر شرکت های بزرگی از محصولات جدید خود رونمایی می کنند که باید به ال جی، مایکروسافت، گوگل، سامسونگ، هوآوی و چندی دیگر اشاره داشت.

شایان ذکر است سال گذشته ریزرفون با مشخصاتی چون صفحه نمایش QHD، حافظه رم 8 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 835 ، دوربین اصلی دوگانه و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو معرفی شد.