تماشا کنید: تیزر رسمی جدید OnePlus 6T و نمایش قابلیت جدید آن

کمپانی چینی وان پلاس قصد دارد که به زودی از پرچمدار جدید خود، OnePlus 6T رونمایی کند. اگر تا امروز در خصوص این موضوع ابهاماتی وجود دارد، حالا با انتشار اولین تیزر رسمی این گوشی، این مساله محرز شد. وان پلاس امروز اولین تیزر رسمی از پرچمدار آینده خود، وان پلاس 6T را منتشر کرد که در آن بازیگر افسانه ای سینمای بالیوود هند، یعنی آمیتا باچان نیز حضور دارد.

ویدئوی منتشر شده کوتاه است اما در آن از یکی از مهمترین ویژگی های گوشی OnePlus 6T یعنی حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر پرده برداری می کند. آمتیا باچان در این تیزر اعلام می کند که گوشی جدید وان پلاس یک راه جالب تری برای باز شدن قفل دارد. لمس نوآوری و سرعت موضوعاتی بودند که وان پلاس قصد داشت با اشاره به وجود آنها در گوشی آینده خود طرفداران را بر سر شوق بیاورد. این ویدئوی در جریان مسابقه کریکت هند در برابر پاکستان در مسابقات جام ملت های آسیای 2018 پخش شد.

OnePlus 6T علاوه بر داشتن یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، دارای دوربینی دوگانه احتمالاً با قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی با سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی خواهد بود. صفحه نمایش آن ممکن است کمی بزرگتر، 6.4 اینچی Optic AMOLED با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و با یک ناچ به شکل قطره آب در بالای آن باشد. چیپ ست اسنپدراگون 845 قلب تپنده این گوشی خواهد بود و دیگر خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیست. انتظار میرود که وان پلاس 6T روز 17 اکتبر (25 مهرماه( به صورت رسمی رونمایی و معرفی شود.

در پایان از شما دعوت می کنیم اولین تیزر رسمی جدید OnePlus 6T با حضور هنرپیشه هندی، آمیتا باچان تماشا بفرمایید: