ساعت هوشمند ویتینگز معرفی شد
1 min read

ساعت هوشمند ویتینگز معرفی شد

شرکت ویتینگر که پیشتر نوکیا آن را خریداری کرده بود، به تازگی با معرفی ساعت نیمه هوشمند Steel HR Sport به صنعت تولید گجت های پوشیدنی بازگشت. فعالیت اصلی ویتینگز تولید محصولات هوشمندی سلامتی بود و حال با معرفی ساعت نیمه هوشمند یا هیبریدی Steel HR Sport از محصولی کارآمد رونمایی به عمل آورد.

Steel HR Sport اگرچه کاملا هوشمند نیست اما با طراحی مینیمالیستی و زیبا خود نظر هر فردی را جلب می کند. البته در طراحی شباهتی به دیگر ساعت های ویتینگز داشته و نمی توان تغییرات چندانی را مشاهده کرد.

صفحه نمایش استیل اچ آر اسپرت اگرچه صفحه اصلی آن سنتی بوده اما یک نمایشگر کوچک OLED در آن به کار گرفته شده که به نمایش اعلامیه تلفن، اطلاعات تناسب اندام، تنظیمات هشداری و ردیابی تناسب اندام می پردازد.

با این حساب اگرچه صفحه نمایش Steel HR Sport بزرگ نیست اما بیشتر ویژگی های یک دستگاه تناسب اندام برای آن تعبیه شده است. پرچمدار پیشین ویتینگز از سنسور ضربان قلب بهره می برد و حال این قابلیت برای استیل اچ آر اسپرت نیز در نظر گرفته شد. به گفته ویتینگز عمر باتری محصول جدید به 25 روز می رسد و محصول جدید با ردیاب GPS قادر است به تجزیه و تحلیل فعالیت های تناسب اندام بپردازد.

متاسفانه گجت جدید فاقد سیستم عامل است و تنها در یک نسخه 40 میلمیتری عرضه می شود. بدن فولاد ضد زنگ و قابلیت ضدآب می تواند گزینه مطلوبی برای ساعت ویتینگز باشد. علاوه بر این بیش از 29 فعالیت ورزشی را می توان با ساعت نیمه هوشمند جدید پیگیری کرد. بندها می توان از نوع چرم یا سیلیکون باشد و در گزینه رنگی مختلفی به فروش خواهد رسید.

Steel HR Sportبا قیمت 200 دلار روانه بازار می شود. جزئیات دقیق زمان عرضه آن مشخص نیست و باید به وب سایت ویتینگز مراجعه کرد.