Echo Show نمایشگر جدید هوشمند آمازون با طراحی یکپارچه و ابعادی بزرگ تر

گوگل در نهایت اولین صفحه نمایش هوشمند خود را به طور رسمی عرضه کرد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. در نتیجه با ورود صفحه نمایش هوشمند، گوگل زمینه جدیدی برای فروش اسپیکرهای هوشمند و صفحه نمایش هوشمند لمسی ارائه شد. اکنون نیز Echo Show از کمپانی آمازون با قابلیت هایی جدید و پیشرفته ارائه شده است.

این نمایشگر نسل دوم نمایشگرهای هوشمند آمازون است که با یک صفحه نمایش 10 اینچی طراحی شده و از وضوح تصویر و وضوح صدا برخوردار است. صدای دالبی و طراحی بی نظیر این محصول، رقابت سختی را برای گوگل ایجاد خواهد کرد و در این محصول تمامی قابلیت های هوشمند را در اختیار خواهید داشت. این محصول با قیمت 230 دلار تا ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

Echo Show، محصول قدرتمند و پیشرفته ی آمازون، قابلیت های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که می توان به قابلیت تماشای ویدیوها، برقراری تماس تصویری، راهنمای آشپزی و موارد این چنینی اشاره کرد. البته باید اشاره کنیم که پشتیبانی از ویدیوی های یوتیوب در این محصول جدید لغو شده است اما دسترسی به مرورگر فایرفاکس عملکرد خوبی را برای نمایش ویدیوهای آنلاین و گشت و گذار در وب ارائه خواهد کرد.