گوگل دیتا استودیو را از نسخه بتا خارج می‌کند
1 min read

گوگل دیتا استودیو را از نسخه بتا خارج می‌کند

دیتا استودیو گوگل که بخشی از پلتفرم بازاریابی این کمپانی می‌باشد، از سال 2016 به وجود آمده و تا الآن در نسخه بتا باقی مانده است. اما گوگل امروز اعلام کرده است که در حال انتشار نسخه عمومی دیتا استودیو می‌باشد. بر اساس ادعا گوگل، دیتا استودیو طراحی شده است که به کاربران این امکان را دهد تا داده‌های خود را آنالیز و نتایج آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. این پلتفرم همچنین قابلیت استفاده از داده‌های موجود درGoogle Analytics ،Google Ads YouTube Analytics ،Google Sheets و پانصد منبع داده دیگر را دارد.

بر اساس اعلام گروه AirAsia، پلتفرم استودیو داده گوگل امکان همکاری یک پارچه در زمان واقعی را با دیگران را در همان تشکیلات فراهم می‌آورد و طی 12 ماه اخیر به‌صورت پیاپی تکامل یافته و پیشرفت کرده است.

خبرها حاکی از آن است که یک نسخه به‌روزرسانی از دیتا استودیو این تابستان برای انتشار برنامه در یک نسخه گسترده‌تر در حال آماده شدن است. گوگل در نظر دارد تا یک نسخه بسیار مفید از دیتا استدیو را ارائه کند که قابلیت آنالیز و بازگرداندن نتایج از داده‌های بزرگ را بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد امکان پذیر سازد.

این می‌تواند به بازاریابان و فعالان سایر حرفه‌ها کمک کند تا گزارشات جامعی را ساخته و آن‌ها را به اشتراک بگذارند. همچنین بر اساس اعلام گوگل این کمپانی استفاده از این سرویس رایگان خواهد بود.