جولان گالاردوها با Manli GeForce RTX 2080/Ti Gallardo
1 min read

جولان گالاردوها با Manli GeForce RTX 2080/Ti Gallardo

کمپانی Manli جزو اولین برنده هایی بود که اطلاعات کارت گرافیک های NVIDIA GeForce RTX را منتشر کرد. این کمپانی که شاید نامش مانند دیگر برندهای فعال در این حوزه شناخته شده نباشد، کارت گرافیک های خود را برای عرضه در بازار ایران نیز ارسال می کند. این شرکت به تازگی تصاویر 2 کارت گرافیک جدید با نام Manli GeForce RTX 2080 Ti و RTX 2080 Gallardo را به عنوان پرچمداران خود منتشر کرده است.

تراشه های NVIDIA Turing GPU اینبار در قلب کارت گرافیک های سفارشی Gallardo تعبیه شده و سیستم خنک کننده کارت گرافیک های گالاردو با 3 عدد فن و 5 لوله حرارتی، از عملکرد مناسبی برخوردار است. در حال حاضر این شرکت اشاره ای به فرکانس های GPU در هر 2 مدل نکرده است. کارت گرافیک Manli GeForce RTX 2080 Ti Gallardo دارای 11 گیگابایت حافظه GDDR6 و رابط 352 بیتی است که در نهایت به پهنای باند 616 گیگابایت در ثانیه می رسد.

هر 2 کارت گرافیک دارای خروجی های DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0b به همراه درگاه USB-C هستند. از نظر نمای ظاهری، استفاده از دیودهای LED در طراحی طلایی آن، بسیار چشم نواز است. سری گالاردو می توانند مدل های موفقی در بازار باشند چرا که کولر توانمند به همراه هیت سینک بسیار بزرگ و کارآمد، به همراه قیمت گذاری رقابتی Manli، از جمله ویژگی های آنها به شمار می روند.