Key2 LE بلک‌بری با صفحه کلید فیزیکی و قیمت کمتر از نسخه اصلی معرفی شد

زمانی که بلک بری از گوشی Key2 رونمایی و آن را به بازار عرضه کرد، این گوشی نتوانست آن طور که باید توجهات را در سراسر جهان به خود جلب کند. شاید بهترین چیزی که می توانستیم به این گوشی اتلاق کنیم این بود که این گوشی با کیبورد فیزیکی مناسب کسانی بود که واقعی به گوشی هایی با کیبور فیزیکی علاقه دارند. اما این موضوع نتوانست مانع تلاش کمپانی بلک بری (و TCL که گوشی های هوشمند برند بلک بری را به فروش میرساند) از تلاش مجدد برای ساخت گوشی جدید خود، یعنی Key2 LE شود.

گوشی بلک بری Key2 LE نسخه ارزان تر Key2 استاندارد است که صفحه کلید فیزیکی و مشخصات مشابه آن را با قیمت اقتصادی تر ارائه میدهد. جدای از صفحه کلید فیزیکی، نکته دیگری که برای هر شخصی در هنگام خرید گوشی مهم است، قیمت گوشی می باشد. نسخه ارزان تر گوشی Key2 LE با 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 399 دلار قیمت خواهد داشت، در حالیکه قیمت نسخه 64 گیگابایتی آن 449 دلار می باشد. قیمت این گوشی به طرز قابل توجهی از بلک بری Key2 استاندار که 649 دلار است، ارزان تر می باشد.

البته فقط قیمت این دو گوشی نیست که متفاوت است. نسخه جدیدتر و در عین حال ارزان تر دارای پردازنده ضعیف تر، میزان رم کمتر، دوربین بی کیفیت تر و باتری کوچکتر می باشد. به جای چیپ ست نه چندان جذاب اسنپدراگون 660 کوالکام که در Key2 استفاده شده بود، در Key2 LE از اسنپدراگون 636 استفاده شده است. به جای 6 گیگابایت حافظه رم از 4 گیگابایت رم استفاده شده است و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی جای خود را به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی داده است. دوربین دوگانه اصلی Key2 LE هم به جای دو سنسور 12 مگاپیکسلی حالا دارای سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی می باشد.

با همه این تفاسیر، Key2 LE هنوز هم یک گوشی اندرویدی میان رده قابل احترام بر روی کاغذ است و اگر با صفحه نمایش کوچک این سبک گوشی ها مشکلی ندارید و به کیبورد فیزیکی هم علاق دارید، این گوشی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. Key2 LE از ماه آینده و با قیمت 399 دلار، در سه رنگ قرمز، طلایی و مشکی به فروش خواهد رسید.