برنامه حرفه ای EVGA با نام X1 Precision برای کارت گرافیک های انویدیا
1 min read

برنامه حرفه ای EVGA با نام X1 Precision برای کارت گرافیک های انویدیا

چندی پیش به ارائه برنامه اورکلاک NVIDIA با نام اسکنر (Scanner) اشاره کردیم؛ این برنامه که برای کارت گرافیک های GeForce RTX 20 توسعه یافته است، توسط شرکای این شرکت، برای کارت گرافیک های گوناگون آماده شده است. هر برند با رابط UI خود و رنگ لعاب اختصاصی به همراه افزودن برنامه های دیگر، این برنامه را با عناوین مختلف برای کارت گرافیک های خود معرفی می کند. یکی از برترین برنامه های فوق، EVGA Precision X1 نام دارد.

EVGA برنامه X1 Precision را برای کارت گرافیک های سری جیفورس RTX 20 ارائه می کند. این برنامه درون خود دارای ویژگی اورکلاک هوشمند و توانمند Scanner است. اما این برنامه دارای چندین ویژگی دیگر است که به طور تخصصی، کارت گرافیک شما را به یک ماشین پردازشی گرافیکی مبدل می سازد. از جمله امکانات دیگر این برنامه می توان به سیستم LED Sync اشاره کرد که مدیریت ضربان و نورهای جذاب را در اختیار گیمرها قرار می دهند.

برنامه X1 Precision دارای ظاهر کاربری جدید است؛ همچنین این شرکت تائید کرده است که به زودی پشتیبانی از کارت گرافیک های GTX 1000 نیز به آن افزوده می شود. کنترل هوشمند فرکانس، ولتاژ و ارائه نهایی برترین اورکلاک، موتور جدید OC Scanner، امکان نمایش OSD در حین بازی، کنترل فن و منحنی دور آنها، امکان ایجاد تا 10 پروفایل و … از جمله دیگر مواردی است که در نرم افزار X1 Precision تزریق شده است.