هواوی به خریداران در صف آیفون Xs پاوربنک هدیه داد!

مانند هر سال، آیفون های جدید قرار است به بازارهای جهانی عرضه شوند و دوباره مردم به طرز عجیبی در صف های طولانی در مقابل فروشگاه های اپل در انتظار آغاز فروش آیفون Xs و آیفون Xs مکس این کمپانی هستند. هواوی رقیب اندرویدی اپل از این فرصت استفاده کرده تا طرفداران کوپرتینویی ها را با تمسخر این ماجرا به سمت خود جذب کند.

در جلوی فروشگاه اپل در Orchard Road سنگاپور، تعدادی از کارکنان هواوی حدود 200 پاوربنک از این شرکت را به کسانی که تمام شب را در صف خرید آیفون های جدید خواهند ماند، هدیه دادند. بسته پاوربنک های هواوی حاوی پیغامی بود که نوشته: "اینجا یه پاوربنکه…بهش نیاز پیدا می کنی. با احترام هواوی"

سالهاست که اندرویدی ها باتری نامطلوب آیفون های اپل را سوژه طنزپردازی خود کرده اند. حتی آیفون XS Max جدید با باتری 3174 میلی آمپر ساعتی عرضه شده است. این درحالیست که به عنوان مثال رقیب اندرویدی آن، گلکسی نوت 9 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد. در واقع با وجود آنکه اپل باتری گوشی های جدید خود را در مقایسه با نسل قبلی بهبود بخشیده، این روزها به سختی می توان گوشی اندرویدی پیدا کرد که باتری کمتر از 3000 میلی آمپر ساعت داشته باشد.

واضح است که هر چند حرکت هواوی نمادین بوده، اما نارضایتی هواداران خود را به همراه خواهد داشت. چرا که آنها معتقدند هواوی می توانست پاوربنک های 70 دلاری خود را به جای 200 هوادار اپل به طرفداران برند خود بدهد. البته این تنها هنرنمایی هواوی در نزدیکی فروشگاه های اپل نبوده، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید شرکت چینی در نزدیکی اپ استور در آمستردام هلند نیز یک کاناپه برای استراحت طرفداران اپل گذاشته است.