پاورهای ENERMAX RevoBron TGA ائتلاف ایسوس را ادامه می دهند
1 min read

پاورهای ENERMAX RevoBron TGA ائتلاف ایسوس را ادامه می دهند

شرکت انرمکس پاورهای سری ENERMAX RevoBron TGA را راهی بازار کرد. این محصولات با همکاری تیم ایسوس، در راستای ائتلاف ASUS TUF Gaming تولید شده است. این ائتلاف که به ساخت قطعاتی سازگار با مادربردهای TUF gaming از نظر فنی و ظاهری می پردازد، اینبار به انرمکس رسیده است. پاورهای جدید دارای استاندارد بازدهی 80 PLUS Bronze هستند.

پاورهای RevoBron TGA دارای یک مدار پیشرفته DC/DC، خازن های 100% ژاپنی و با تحمل دمای 105 درجه سانتی گراد، 2 ریل 12 ولت و سیستم DFR هستند. Dust Free Rotation شامل سامانه تمیزکاری است که پس از خاموش سازی، تا 10 ثانیه در جهت عکس به گردش ادامه می دهد تا گرد و غبار را از فن خارج می کند. همچنین پس از خاموش سازی کامپیوتر، فن منبع تغذیه بین 40 الی 60 ثانیه به گردش ادامه می دهد تا گرمای پاور و دیگر قطعات را از کیس خارج نماید.

پاورهای RevoBron TGA دارای فناوری Coolergenie هستند. این فناوری دارای 3 حالت متفاوت بوده و سرعت فن ها را بر اساس میزان بار تنظیم می کند. به همراه این منبع تغذیه 3 عدد فن T.B.RGB نیز ارائه می گردد که با فناوری ASUS AURA SYNC سازگار هستند. این خانواده با توان های 500 وات، 600 وات و 700 وات ارائه می شوند. قیمت گذاری محصولات نیز به ترتیب 95 یورو، 100 یورو و 110 یوور است.