حالت اول شخص بازی Red Dead Redemption 2 تایید شد

بازی Red Dead Redemption 2 به مانند بازی جهان باز و محبوب قبلی راک استار یعنی Grand Theft Auto V از زاویه دید اول شخص و سوم شخص پشتیبانی می کند . زاویه دید پیش فرض Red Dead Redemption به صورت سوم شخص است اما بازیکنان می توانند با تغییر تنظیمات ، زاویه دید متفاوت اول شخص را تجربه نمایند .

همانطور که در بازی GTA V نیز مشاهده شد ، زاویه دید اول شخص به بازیکنان اجازه می دهد تا بازی را در سطح عمیق تری مشاهده نمایند . دید اول شخص در هنگام اسب سواری می تواند چشم انداز فوق العاده ای را برای بازیکنان به وجود آورد و بازیکنان در مبارزات احساس راحتی بیشتری خواهند داشت . البته زاویه دید اول شخص ممکن مشکلاتی نیز برای بازیکنان ایجاد نماید و آن ها نتوانند به خوبی برخی از اتفاقاتی که در نزدیکی آن ها در حال رخ دادن است را مشاهده نمایند در حالی که در دید سوم شخص می توانند به خوبی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهند .

بازی GTA V در سال 2013 بدون زاویه دید اول شخص عرضه شد و در زمان عرضه این بازی برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان زاویه دید سوم شخص به این بازی اضافه شد و پس از مدتی بازیکنان رایانه های شخصی نیز توانستند این ویژگی را تجربه نمایند . در حال حاضر عرضه نسخه رایانه های شخصی بازی Red Dead Redemption 2 مشخص نیست . بازی RDR2 علاوه بر زاویه دید از بسیاری دیگر از ویژگی های GTA V نیز تقلید کرده است . شایان ذکر است که نسخه بتای چند نفره این بازی با نام Red Dead Online یک ماه پس از عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت .