روایت زندگی دیک چنی در فیلم «معاون»

به نقل از امپایرآنلاین، آدام مک کی کارگردان فیلم های «گوینده»، «برادرخوانده» و چندین کمدی دیگر، پس از موفقیت فیلم «رکود بزرگ»، روند ساخت فیلم های درام را با ساخت زندگینامه دیک چنی ادامه می دهد.

در این فیلم کریستین بیل در نقش دیک چنی معاون جورج دبلیو بوش بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ حضور دارد. با وجود انتشار عکس هایی از کریستین بیل که نشان دهنده تغییر وزن مشهود وی در این فیلم است تاکنون عنوان رسمی برای فیلم انتخاب نشده بود اما سرانجام مک کی اخیرا در توییتر خود عنوان فیلم را مشخص کرد.

«معاون» نام رسمی فیلم است که قرار است ۱۴ دسامبر امسال اکران شود و به گفته بسیاری می تواند شانس این را داشته باشد تا در فصل جوایز امسال یک برنده غیر منتظره لقب بگیرد.

مک کی در توییتر خود درباره انتخاب عنوان فیلم چنین نوشت: اکنون نام فیلم ما «معاون» است. یک عنوان مناسب، نه فقط برای آن که چنی در دهه ۲۰۰۰ معاون جورج دبلیو بوش بود بلکه به دلیل این که حامی بزرگ جنگ علیه تروریسم نیز بود. (احتمالا به کلمه «پلیدی» اشاره دارد که معنی دیگری از عنوان انگلیسی فیلم است.)

در خلاصه داستان فیلم چنین آمده است: این فیلم نشان دهنده چگونگی تبدیل شدن دیک چنی به قدرتمندترین معاون رییس جمهور تاریخ آمریکاست.

در فیلم «معاون» ایمی آدامز در نقش لین همسر دیک چنی، استیو کارل در نقش دونالد رامسفلد و سم راکول در نقش جورج دبلیو بوش حضور دارند.

منبع :مهر

نوشته روایت زندگی دیک چنی در فیلم «معاون» اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.