نسل بعدی نیسان جوک سال 2019 از راه می رسد

شرکت نیسان را می توان یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده خودرو دانست که تاکنون توانسته محصولات قابل توجهی را عرضه دارد. در سال های اخیر شاهد رونمایی کراس اوور اسپرت و کامپکت جوک توسط نیسان بودیم. مدلی که طراحی حرفه ای داشته و بسیار موردتوجه قرار گرفته است. از همین رو شرکت نیسان می خواهد بزودی نسل دوم این کراس اوور قابل توجه خود را معرفی کند. کراس اووری که انتظار داریم شبیه به کانسپت های اخیر نیسان باشد.

در حال حاضر نیز طراحی جوک قابل توجه بوده و نباید آن را نامناسب دانست. Alfonso Albaisa یکی از مدیران ارشد نیسان لندن در مصاحبه ای با وب سایت Autocar بیان داشته که نسل بعدی جوک با طراحی کاملا متفاوت در راه است. Albaisa درباره نسل جدید جوک معتقد است که ژاپنی ها در حال ساخته مدلی هستند که بدون شک خیره کننده می باشد. سه سالی انتظار داشتیم ژاپنی ها نسل جدید جوک را معرفی کنند. در سال 2017 بود که شایعاتی پیرامون نسل بعدی جوک به گوش می رسید و حال شاهد تایید نیسان هستیم.

هنگامی که نسل اول جوک معرفی شده به سرعت مطرح گشت بخصوص در بازار اروپا این کراس اوور بسیار موردتوجه قرار گرفت. تیم توسعه نیسان در حال حاضر روی نسل بعدی جوک مشغول کارند و می خواهندخودرویی را تولید کننده که می توان آن را یکی از بهترین ها در دسته خود دانست. جوک جدید روی پلتفرم کشیده تر V رنو-نیسان قرار می گیرد تا ابعاد بزرگتر نسبت به نسخه پیشین داشته باشد. از خودروهایی که با پیشرانه 0.9 لیتری سه سیلندر و 1.2 لیتری 4 سیلندر همراهند باید به میکرا، قشقایی پرداخت. البته یک مدل چهار سیلندر 1.5 لینری نیز با عملکرد بالا برا در نظر گرفته است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا زمان رونمایی آن منتظر ماند.