Earin هندزفری جدید بی‌سیم خود را به بازار ارائه کرد
1 min read

Earin هندزفری جدید بی‌سیم خود را به بازار ارائه کرد

چهار سال از زمانی که Earin کار خود را در زمینه هندزفری‌های بی‌سیم، با ارائه M-1 که جزء اولین هندزفری‌های بیسیم به شمار می‌آمد، گذشته است. اما حالا در سال 2018 وضعیت متفاوت است؛ کمپانی‌های مختلف بزرگ و کوچک، همه وهمه هندزفری و هدفون‌های بیسیم خود را معرفی و آن‌ها را به بازار ارائه می‌کنند. به بیان ساده‌تر برای انتخاب یک هندزفری یا هدفون بیسیم، گزینه‌های زیادی پیش روی ما قرار دارد. علیرغم شلوغ شدن بازار، Earin هندزفری جدید خود یعنی M-2 را که جایگزین M-1 است، ارائه کرده و این دستگاه امروز برای خرید در دسترس قرار دارد.

Earin M-2 برای اولین بار در سال گذشته معرفی شده بود؛ بنا‌براین این اولین باری نیست که آن را می بینیم و یا در مورد آن می شنویم. اما هم اکنون خرید آن امکان پذیر می‌باشد و قیمت آن 249 دلار تعیین شده است. Earin مدعی شده است که M-2 کیفیت بالایی از صدا را به ارمغان می‌آورد و سیستم چهار میکروفون آن صداهای جانبی اطراف را کنار گذاشته و یک تماس تلفنی بسیار واضح را برای شما امکان پذیر می‌کند. این دستگاه به کاربر امکان کنترل تلفن متصل شده را می‌دهد؛ حتی این امکان را فراهم می‌سازد که کاربر دستیار، گوگل تلفن خود را فرا بخواند.

اگر Earin M-2 را خریداری کرده‌اید، وقتی می‌خواهید هندزفری را در گوش خود قرار دهید، لزومی ندارد که اهمیت دهید کدام توگوشی را در کدام گوش خود قرار می‌دهید، Earin از یک تنظیم کننده استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که به هر شکلی که شما توگوشی‌هارا در گوش خود قرار دهید، آن‌ها همیشه کالیبره باشند و بدانند کدام کانال راست و کدام کانال چپ است. همچنین این هندزفری از تکنولوژی NXP's NFMI MiGLO برای همگام سازی صدا استفاده می‌کند تا میزان تاخیر صدا را به حداقل برساند.

Earin M-2 به اتفاق یک کیف همراه شیک که درواقع یک شارژر همراه نیز هست، ارائه می‌شود. بر اساس ادعای کمپانی، مدت زمان کارکرد این هندزفری با یک شارژ کامل حدود 3 ساعت می‌باشد و کیف همراه شارژر، می‌تواند 14 ساعت اضافی را به شما هدیه دهد.

M-2 یک هندزفری بی نظیر به نظر می‌رسد و کمپانی Earin پیش از این امتحان خود را در این زمینه پس داده است. اما با توجه به شلوغی بازار در ارائه هندزفری‌های بیسیم باید منتظر باشیم تا ببینیم که این محصول تا چه اندازه موفق خواهد بود.