آشکار شدن اطلاعاتی از هوآوی آنر 8X Max

شرکت هوآوی در نظر داشته بزودی گوشی هوشمند میان رده فبلت آنر 8X Max را معرفی کند. اسمارتفونی که مدتیست در سطح شایعات قرار گرفته و هر چند روزی شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون آن هستیم. پیشتر اطلاعاتی از آنر 8 ایکس منتشر شد و حال نوبت به اطلاعاتی پیرامون آنر 8ایکس مکس رسیده است. گوشی هوشمندی که مشخصات رده بالایی داشته اما پرچمدار نیست و طراحی به روزی برای آن در نظر گرفته شد.

آنر 8X Max دارای صفحه نمایش ناچ است و دوربین اصلی دوگانه عمودی برای آن فراهم شده است. براساس تصاویر آشکار شده، آنر 8X Max دارای بدنه شیشه ای بوده و سنسور اثرانگشت دایره ای نیز در قسمت عقب آن جای گرفته است. آنر زیربرند هوآوی بوده که چند سالی از تولد آن می گذرد. اسمارتفون های برند آنر گوشی های هوشمند مناسبی هستند که ویژگی های قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده و با قیمت مناسبی عرضه می شوند.

از مشخصات آنر 8X Max باید به صفحه نمایش 7.12 اینچی FHD+، رابط کاربری EMUI 9.0 با سیستم عامل اندروید 9.0 پای، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660، باتری 4900 میلی آمپری، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره داشت.

آنر 8X Max هوآوی احتمالا در کنار آنر 8X معرفی خواهد شد زیرا مدل نخست نیز تاکنون توسط هوآوی رونمایی نشد. این گوشی هوشمند پیشتر در TENAA چین رویت شد و حال نوبت به درز اطلاعاتی پیرامون آنر 8X Max رسیده است. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود آنر 8X Max چه ویژگی هایی داشته و آیا تجربه کاربری خوبی را می توان با آن داشت یا خیر. براساس تصاویر آشکار شده آنر 8X Max یک فبلت با کیفیت میان رده است.