مادربرد فوق حرفه ای MSI MEG X399 CREATION راهی بازار شد!

در نهایت MSI پرچمدار پیشرفته خود موسوم به MSI MEG X399 CREATION را راهی بازارهای جهانی کرد. این شرکت با معرفی این مادربرد، تلنگری به دیگر رقبای خود، در زمینه اورکلاک زده است. این مادربرد نیامده، رکورهای اورکلاک فراوانی را از خود به جای گذاشته است. طراحی هیت سینک های همگون و زیبا، آن را به یک محصول زیبا مبدل ساخته است. این مادربرد به یک مدار فاز غول پیکر با 19 فاز رگولاتور مجهز بوده و به سادگی می تواند به اورکلاک پرچمدار 32 هسته ای AMD Threadripper 2990WX بپردازد.

این مادربرد، دارای 16 چوک DrMOS در بخش تامین نیروی CPU و 3 فاز برای نیروی SOC است. هیت سینک بزرگ آن افزون بر PCH، مدار PWM و VRM، رابط های SSD M.2 را در بر می گیرد. نیروی مورد نیاز این مادربرد توسط 2 رابط 8 پین (EPS) تامین می گردد که چندان مرسوم نبوده و مدل های بسیار کمی از این ویژگی بهره می برند.

این مادربرد دارای 10 هدر فن است که به صورت های DC و PWM شناسایی می شوند. کاربران می توانند با تکیه بر سنسورهای حرارتی و برنامه نرم افزاری که برای این منظور نوشته شده است، پروفایل های اتوماتیک و یا دستی را برای تهویه به راه بیندازند. خنک کننده اختصاصی M.2 SHIELD FROZR می تواند دمای درایو های M.2 را کاهش داده و از گلوگاه حرارتی در آنها جلوگیری به عمل آورد.

این مادربرد دارای 3 جایگاه M.2 بوده و به منظور افزایش این مقدار، می توانید با استفاده از کارت توسعه M.2 XPANDER-AERO، این مقدار را به 7 SSD گسترش دهید. M.2 XPANDER-AERO دارای بهترین سامانه خنک کننده توسعه M.2 در جهان است که به همراه این مادربرد عرضه می گردد. این کارت بر روی PCI-Express نصب می گردد.

فناوری AMD StoreMI به منظور افزایش سرعت در سیستم های ذخیره سازی، به همراه تکنولوژی اختصاصی X-Boost که به تنهایی تا 10% به افزایش سرعت کمک خواهد کرد، عملکرد ذخیره سازی و نقل و انتقال اطلاعات در این مادربرد را به طور چشمگیری افزایش خواهند داد. این مادربرد به 2 کنترلر Intel LAN به همراه ماژول WLAN نیز مجهز شده است. با کلیک بر روی هایپر لینک بالا، اطلاعات بیشتری از این محصول را دریافت خواهید کرد. MSI MEG X399 CREATION یکی از برترین مادربردهای X399 جهان به شمار می رود.