حضور اختصاصی سخت افزار در نشست هایی به همراه بالاترین مقامات IT کشور
1 min read

حضور اختصاصی سخت افزار در نشست هایی به همراه بالاترین مقامات IT کشور

تحقق بازار کار در دنیای الکترونیک امروز، یک امر لازم برای کشورهای جهان سوم و در حال توسعه است؛ هر چند که مشکلات امروز جامعه ما بر کسی پوشیده نیست، اما ظاهرا دولت "تدبیر و امید" تمام تلاش خود را برای تحقق افق های 1404، به خدمت گرفته است. در راستای همین موارد، 2 نشست مهم با عنوان (نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران) را در سال جاری شاهد هستیم.

اولین همایش بین المللی نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق های 1404 ایران، در مهرماه سال 1397، در تهران، مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برپا می گردد. این نشست مهم با حضور برجسته ترین مسئولان این حوزه از جمله آقای "محمد جواد آذری جهرمی"، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، آقای "سورنا ستاری"، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، و آقای "فریدون وردی نژاد" مشاور رسانه ای دفتر ریاست جمهوری و سفیر سابق ایران در کشور چین، برگزار می گردد.

محورهای حمایش و مهمترین پارامترهای مطرح شده در این نشست مهم را می توانید در اسلاید درون متن مطالعه نمائید. با ذخیره تصویر در کامپیوتر، مشاهده آن ساده تر می گردد.

وب سایت "سخت افزار" به عنوان حامی رسمی-رسانه ای نشست های (نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران)، با افتخار اعلام می کند که با حضور در هر 2 نشست، مهمترین اطلاعات بدست آمده را به صورت اختصاصی برای شما عزیزان منتشر کرده و پاسخ سوالات بسیاری را از عزیزان و مسئولین مربوطه دریافت خواهیم کرد. از آنجایی که بسیاری از جوانان با تکیه بر تجارت الکترونیک در انتظار کسب درآمد هستند، به طور حتم این نشست ها در وضعیت کنونی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. شایان ذکر است که دومین نشست نیز در تاریخ 28 و 29 آبان ماه سال جاری برگزار می گردد که همچنان توسط خبرنگاران اختصاصی "وب سایت سخت افزار" پوشش داده خواهد شد.