سخت افزارهای هیجان انگیز TEAMGROUP برای گیمرها
1 min read

سخت افزارهای هیجان انگیز TEAMGROUP برای گیمرها

شرکت TEAMGROUP با دور جدید سخت افزارهای T-FORCE، خانه تکانی می کند. این شرکت چندین محصول را در قالب سخت افزارهای مخصوص بازی T-FORCE، راهی بازار می کند.

در ادامه به سالید های T-Force Delta RGB می رسیم. SSD هایی که از دیودهای LED RGB بهره برده و نمای زیبایی را برای هر چه بیشتر، درخشان کردن کیس شما به همراه دارند. این محصولات بر روی بدنه دارای دیودهای RGB هستند که از بیش از 16 میلیون رنگ (به گفته شرکت) پشتیبانی می کند. ضربان های پیشفرض برای آن در نظر گرفته شده است، با این وجود این خانواده با فناوری های LED RGB تعبیه شده بر روی مادربردها Sync خواهد شد. T-Force Delta RGB ها با اینترفیس SATA III سازگار بوده و در حداکثر سرعت خود برای وضعیت های خواندن و نوشتن، به سرعت 560 مگابایت در ثانیه خواهند رسید. ضخامت سالید های جدید T-Force Delta RGB به 9.5 میلی متر می رسد که عملا استفاده از آنها را تنها برای کامپیوترهای PC میسر می سازد.

این محصولات در ظرفیت های 250 گیگابابت، 500 گیگابایت و 1 ترابایت تولید خواهند شد. هدف اصلی تیم گروپ سیستم های گیمینگ و مودینگ است. خروجی LED های محصول دارای هدر 5 ولتی است که نیروی کار بدون تکنیک Sync را تامین کرده و برای اتصال به مادربردهای سازگار با LED RGB، بخش نیرو تا 12 ولت را دریافت خواهد کرد. شایان ذکر است که سالید درایوهای T-Force Delta RGB از تراشه های نیمه هادی 3D NAND بهره می برند.

دیگر محصولات جدید این کمپانی شامل رم های T-FORCE NIGHT HAWK RGB می شوند. این حافظه ها در فرکانس های 3200 و 3466 مگاهرتز تولید شده و عرضه آنها در کیت های 16 گیگابایتی است. این محصولات دارای ماشین کاری CNC بوده و از دیودهای LED RGB بهره می برند. این حافظه های DDR4 از پلتفرم های Intel و AMD پشتیبانی می کنند.

آخرین محصولات ارئه شده توسط تیم گروپ، شامل رم های T-FORCE NIGHT HAWK RGB می گردد. این مدل ها که برای اورکلاک و کاربردهای تخصصی در فرکانس های بالا طراحی شده اند، دارای فرکانس های 4200 و 4500 مگاهرتز هستند. هر دو فرکانس نیز با کیت های 16 گیگابایتی به فروش خواهند رسید.