برای اولین بار با یک تغییر اساسی: SSDهای Kingston HyperX Fury
1 min read

برای اولین بار با یک تغییر اساسی: SSDهای Kingston HyperX Fury

پای فناوری LED RGB مدتی است که به درایوهای SSD نیز باز شده است؛ Kingston HyperX Fury RGB جدید ترین خانواده کینگستون، شامل سالید درایو های 2.5 اینچی می گردد گه دارای چند ویژگی جالب هستند. HyperX Fury RGB ها با استفاده از اینترفیس SATA III به انواع لپ تاپ و کامپیوتر متصل می شوند.

همچنین یک رابط میکرو USB نیز برای آنها در نظر گرفته شده است که امکان استفاده به عنوان ذخیره ساز اکسترنال را نیز به کاربران می دهد. همچنین این درگاه برای اتصال به هدرهای ARGB نیز کاربرد دارد که با مادرهایی با این فناوری سازگار شده و ضربان هایی هماهنگ را ایجاد می کند.سالید های Kingston HyperX Fury RGB با 2 فرم متفاوت به فروش می رسند؛ نسخه اول با یک اسپارک 2.5 به 3.5 اینچی و نسخه دیگر نیز محفظه ای قابل حمل برای وضعیت SSD External است.

این محصولات با ظرفیت های 240 گیگابایت، 480 و 960 گیگابایت، دارای کنترلر Marvell 88SS1074 هستند. سرعت خواندن و نوشتن متوالی در این خانواده برابر با 550 و 480 مگابایت در ثانیه است. استقامت و نقطه شکست احتمالی این محصولات نیز به ترتیب 120 ترابایت، 240 ترابایت و 480 ترابایت است. کینگستون اشاره ای به قیمت گذاری این مدل ها نکرده است.