رونمایی میتسوبیشی از نسخه بلک ادیشن ASX
1 min read

رونمایی میتسوبیشی از نسخه بلک ادیشن ASX

شرکت میتسوبیشی یکی از برندهای مطرح ژاپنی در تولید خودرو بوده که هر سال محصولات جدیدی معرفی می کند. به تازگی این کمپانی ژاپنی نسخه منحصربفرد کراس اوور ASX را به نام ASX بلک ادیشن رونمایی کرد.

همانطور که از نام خودرو پیداست، میتسوبیشی سعی کرده بیشتر بخش های این کراس اوور را به رنگ مشکی درآورده تا ظاهری جذاب و هیجان انگیز پیدا کند. قیمت این مدل 25 هزار دلار بوده و شرکت ژاپنی این مدل را روی نسخه ASX ES توسعه داده که نسخه رده پایه ASX می باشد.

با گیربکس اتوماتیک CVT، رینگ های آلیاژی مشکی رنگ، آینه بغل های مشکی و گلگیرهایی به همین رنگ، طراحی ظاهری کراس اوور محبوب میتسوبیشی جذاب و قابل توجه شده است. در کابین داخلی خودرو نیز میتسوبیشی از تریم مشکی رنگی بهره گرفته تا یکپارچگی با طراحی بیرونی داشته باشد.

در داخل دوخت قرمز رنگ و صندلی های مشکی چرمی قابل توجه بوده و در قسمت کنسول مرکزی شاهد تریم فیبرکربنی هستیم. پدال های آلومینیومی، دوخت قرمز رنگ اهرم ترمز دستی، دنده و فرمان تریم داخلی اسپرتی را به وجود آورده است.

البته میتسوبیشی همیشه نسخه بلک ادیشنی برای خودروهای شاسی بلند خود در نظر می گیرد و نوبت به کراس اوور کارآمد ASX نسخه ES مقرون به صرفه رسید. میتسوبیشی تنها 1000 واحد از این خودرو را به فروش می رساند و همانطور که گفته شد هر یک از این مدل ها قیمتی بیش از 25 هزار دلار دارند. در اوایل هفته نیز این شرکت از محصول جدید اکلیپس Cross Sport Edition رونمایی کرد و با گذشت مدت زمان کوتاهی به رونمایی ASX بلک ادیشن اسپرت پرداخت.

پیش بینی می شود بزودی شاهد نسخه های منحصربفرد بیشتری توسط میتسوبیشی باشیم. مشخص نیست این مدل را در چه بازارهای مشخصی عرضه خواهد شد.