افشای تصاویر رسمی هواوی میت 20 پرو و مشخص شدن سه گزینه رنگی

تا امروز اطلاعات بسیاری مانند تصاویر کار با گوشی، رندرهای قاب میت 20 پرو هواوی لو رفته بود. امروز سرانجام اولین رندرهای رسمی این گوشی در سه رنگ منتشر شد. تصاویر جدید هر آنچه که پیش از این در خصوص میت 20 پرو منتشر شده بود تأیید می کند.

این گوشی مانند پرچمدار جدید سامسونگ با یک نمایشگر 6.3 اینچی AMOLED با گوشه های خمیده معرفی خواهد شد. با این حال، برخلاف دستگاه های پیشین این کمپانی، هواوی در طراحی پرچمدار جدید خود حاشیه های بسیار باریکی در نظر گرفته است. حاشیه همیشگی بالای نمایشگر هم جای خود را به یک ناچ مستطیلی شکل داده که دوربین سلفی، بلندگو و احتمالاً تکنولوژی جدیدی مشابه با Face ID در آن جای گرفته اند. از آنجاییکه در این تصاویر هم خبری از سنسور اثر انگشت نیست، حالا شایعه استفاده از سنسور یکپارچه با صفحه نمایش در این گوشی قوت بیشتری گرفته است.

در قاب پشتی این گوشی، بدنه شیشه ای در لبه ها خمیده شده است تا قرار گرفتن آن در دست را راحت تر کند. پنل دوربین و فلش ها حالا مربعی شکل شده و سه دوربین به همراه یک فلش LED در این مربع جای گرفته اند. مانند تمام دستگاه های بالارده هواوی، نام برند لایکا که دوربین های این گوشی ها را تولید می کند در قسمت بالای دوربین به چشم می خورد.

چیپ ست جدید 7 نانومتری هواوی، کرین 980 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی غیرقابل افزایش همراه خواهد شد. طبق شایعات، انتظار میرود که ظرفیت باتری این گوشی 4200 میلی آمپرساعت باشد و از شارژ سریع و بی سیم نیز پشتیبانی کند. در نهایت اعلام شده که میت 20 پرو با اندروید 9.0 پای در درون جعبه به بازار عرضه خواهد شد.

همانطور که هواوی تأیید کرده است، میت 20 پرو در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) به همراه میت 20 استاندارد و FreeBuds 2 Pro در لندن معرفی خواهد شد. همانطور که در تصاویر مشاهده کردید این گوشی در رنگ های آبی، مشکی و Twilight (آبی بنفش) عرضه خواهد شد.