سامسونگ روی ایربادهای جدیدی مشغول کار است
1 min read

سامسونگ روی ایربادهای جدیدی مشغول کار است

این روزها شرکت های مختلفی تصمیم گرفتند ایربادهایی را توسعه داده و معرفی کنند. از جمله آنها باید به سونی، اپل، سامسونگ و چندی دیگر اشاره کرد. حتی شایعه شده شرکت هوآوی نیز پاییز امسال ایربادهای خود را معرفی خواهد کرد ویکی دیگر از این دست کمپانی هاست.

در حالی که سامسونگ تاکنون Gear icon X را به عنوان ایربادهای حرفه ای و قابل توجه معرفی و عرضه کرد. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، کره ای ها در حال حاضر روی نسل جدید ایرباد خود مشغول کار هستند و بزودی باید شاهد رونمایی آن باشیم.

ایرباد سامسونگ هدفون های بی سیمی هستند که از دستیار هوشمند بیکسبی نیز پشتیبانی می کنند. داک این ایرباد قابلیت شارژ هدفون ها را دارد و عملکردی همانند ایرپاد اپل را می توان انتظار داشت. پیشتر سامسونگ برند جدیدی به نام Samsung Buds را به ثبت رساند و رسانه ها معتقدند این محصول همان ایرباد جدید سامسونگ خواهد بود.

شرکت ها همیشه پیش از معرفی دیوایس جدید آن را در مراکز قانونی به ثبت می رسانند تا مدتی بعد معرفی رسمی داشته باشند. سامسونگ نیز با به ثبت رساندن برند Samsung Buds بزودی نسل جدید ایرباد خود را معرفی خواهد کرد. ممکن است نسل جدید Gear icon X را بزودی شاهد باشیم اگرچه دقیقا مشخص نیست کره ای ها چه برنامه ای داشته و در چه زمانی این هدفون بی سیم جدید را معرفی می کنند.

احتمال داشته در کنار گلکسی اس 10 سامسونگ هدفون جدید خود را معرفی کند. یا آن که در CES 2019 برنامه ای برای رونمایی دستگاه جدید در نظر گرفته شده باشد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چگونه هدفون بی سیم کارآمدی را برای مخاطبان خود در نظر گرفتند.