تماشا کنید: کالبدشکافی متفاوت آیفون Xs مکس اپل
1 min read

تماشا کنید: کالبدشکافی متفاوت آیفون Xs مکس اپل

در اوایل هفته iFixit اولین کالبدشکافی حرفه ای گوشی آیفون Xs مکس اپل را به همراه نسخه کوچکتر انجام داد. این تیم امتیاز تعمیرپذیری آیفون Xs مکس را 6 از 10 در نظر گرفت. با وجود آنکه پیش بینی نمیشد آیفون بزرگتر که 100 دلار گرانتر از نسخه کوچکتر خود است، فروش بهتری نسبت به این محصول داشته باشد، حالا اعلام شده که فروش آیفون Xs Max اپل 4 برابر بیشتر از نسخه کوچک خود است. از همین رو طبیعی است که توجهات به گوشی محبوب تر بیشتر باشد.

زک نلسون از کانال یوتیوبی محبوب JerryRigEverything روز شنبه ویدئوی تست مقاومت گوشی iPhone Xs Max را منتشر کرد و این گوشی که گرانقیمت ترین آیفون بازار به حساب می آید را در معرض شکنجه های دلخراش خود قرار داد، هر چند که صفحه نمایش این گوشی طبق ادعا اپل، در نقش مقاوم ترین نمایشگر در میان گوشی های هوشمند بازار ظاهر نشد و محافظ دوربین عقب این گوشی با وجود جنس یاقوتش در سطح 6 دچار خراش شد، در مجموع امتیاز قبولی را از زک نلسون دریافت کرد. او وعده داده بود که به زودی ویدئوی کالبدشکافی این گوشی را نیز در کانال خود منتشر خواهد کرد و این کار را هم کرد.

در ویدئوی زیر مشاهده خواهید کرد که نلسون ابتدا آیفون Xs مکس را باز کرده و قطعات آن را از هم جدا خواهد کرد و دوباره آن را سر هم خواهد کرد. اما اینکه آیا گوشی دوباره عملکرد درستی خواهد داشت یا خیر را با تماشای ویدئو متوجه خواهید شد.