متن دعوتنامه وان پلاس، تاریخ رونمایی از OnePlus 6T را لو داد
1 min read

متن دعوتنامه وان پلاس، تاریخ رونمایی از OnePlus 6T را لو داد

خبرهای غیر رسمی در مورد OnePlus 6T، مانند هر گوشی پرچمدار مهمی بسیار منتشر شد و چیزی که از آن مطمئنیم این است که پرچمدار بعدی وان پلاس، به زودی زود رونمایی خواهد شد. در حالی که چندی پیش تصویری منتشر شد و تاریخ احتمالی معرفی این پرچمدار در آن ذکر شده بود، وان پلاس هنوز تاریخ کنفرانس خود برای رونمایی از OnePlus 6T را به طور رسمی اعلام نکرده است. حال، متن دعوتنامه وان پلاس برای رونمایی از پرچمدار بعدی خود فاش شده است که تاریخ قبلی را تائید میکند.

مانند تیزرهای قبلی فاش شده از OnePlus 6T، عبارت تبلیغاتی Unlock The Speed در این دعوتنامه نیز دیده میشود. این جمله مطمئنا مربوط به سنسور اثر انگشت تحت نمایشگر پرچمدار وان پلاس است که در OnePlus 6T جایگزین سنسور اثر انگشت عقب دستگاه شده است. کلمه بعدی، "رویداد معرفی OnePlus 6T" است که ماهیت این پرچمدار را تائید میکند. دیگر اطلاعات درج شده در این دعوتنامه، تاریخ دقیق و مکان رویداد است که در تاریخ 17 اکتبر برابر با 25 مهر ماه در کشور هند صورت خواهد گرفت.

این دقیقا همان تاریخیست که در تصویری که چند هفته پیش منتشر شد، درج شده بود. اما همچنان وان پلاس در این مورد سکوت کرده و این تاریخ را نه تائید و نه تکذیب کرده است. با اینکه وان پلاس یک کمپانی چینی است، اینکه پرچمدار این شرکت در هند رونمایی شود نشان دهنده اهمیت بازار هند برای این کمپانی است. از نظر مشخصات فنی، انتظار میرود OnePlus 6T به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز باشد. در بخش حافظه رم، این پرچمدار در نسخه های 6 و 8 گیگابایتی و از نظر فضای ذخیره سازی در نسخه های 128 و 256 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. البته نسخه ای که دارای 6 گیگابایت رم است، فقط با حافظه 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین OnePlus 6T به Oxygen OS 9.0 بر پایه اندروید 9 پای مجهز خواهد بود.