تلفن هوشمند بلک شارک 2 رویت شد
1 min read

تلفن هوشمند بلک شارک 2 رویت شد

شرکت شیائومی اوایل 2018 اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود را به نام بلک شارک معرفی کرد. اسمارتفونی که از مشخصات پرچمدار برخوردار بود و ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شد.

حال به تازگی در وب سایت مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی چین یا تنا، نسل جدید بلک شارک رویت شده که به نظر می رسد تغییرات خاصی در طراحی آن صورت گرفته است. آنچه در تصویر آشکار شده پیداست، یک گوشی هوشمند با طراحی گیمینگ مشابه نسخه پیشین اما به نظر می رسد در بحث ساختار طراحی ویژگی های جدیدی پیدا کرده است. به شکلی که صفحه نمایش دیگر با کلید فیزیکی Home همراه نیست و دوربین دوگانه افقی عقب به صورت عمودی در وسط قرار گرفته است.

در لیست تنا اشاره ای به مشخصات کلیدی بلک شارک 2 نشده اما همچنان یک باتری 4000 میلی آمپری و صفحه نمایش 5.99 اینچی وجود دارد. در سال جاری بلک شارک با مشخصاتی چون صفحه نمایش 5.99 اینچی 1080×2160 پیکسلی FHD+، حافظه رم 8 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 845، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، دوربین اصلی دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپری و برخی ویژگی های دیگر معرفی شد.

بعید به نظر می رسد شیائومی تا پایان سال نسل جدید را رونمایی کند. این اسمارتفون احتمالا در سال 2019 با پردازنده اسنپدراگون 855 و مشخصات رده بالاتری معرفی می‌شود. البته آشکار شدن بلک شارک 2 در تنا نشان می دهد در ماه های آینده باید شاهد رونمایی این مدل برجسته باشیم.

گفتنیست بلک شارک برند مستقلی از شیائومی بوده که روی اسمارتفون های گیمینگ این کمپانی فعالیت دارد. از آنجایی که شیائومی همیشه توانسته پیشرفت خوبی داشته باشد، انتظار می رود بخش گیمینگ آن نیز با پیشرفت های روز افزون همراه شود.

پیش بینی شده اوایل سال 2019 رونمایی بلک شارک 2 انجام گیرد.