لیست قیمت مصوب فروش نقدی محصولات مهر ماه ایران خودرو
1 min read

لیست قیمت مصوب فروش نقدی محصولات مهر ماه ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین قیمت خودروهای خود را تحت عنوان "لیست قیمت فروش نقدی مهر ماه" منتشر کرده است. در لیست فروش نقدی محصولات این شرکت به نظر نمیرسد که قیمت خودروها دستخوش افزایش شده باشد و ایران خودرو برنامه دارد تا خودروهای تحویلی در ماه مهر سال 97 را با همان قیمت قبلی در اختیار خریداران قرار دهد.

در توضیحات این لیست اعلام شده که کلیه مبالغ بر حسب ریال است و قیمتی محصولات در این لیست، دقیقاً مطابق با سیستم فروش و بر پایه مصوبات شورای رقابت، مصوبات کمیسیون فروش و با مکاتبات تأیید شده درج شده است.

از روز گذشته هم پیش فروش 53 هزار خودرو پژو 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5، پژو 405 GLX، سمند LX، سورن ELX، رانا، دنا و وانت آریسان در ایران خودرو آغاز شد. که البته به نظر میرسد متفاوت با آن چیزی است که در پیش فروش سایپا اتفاق افتاده بود. براساس تمهیدات در نظر گرفته شده برای این طرح، دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد 1 روز سه شنبه هفته جاری (مهلت به پایان رسید)، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 6 و 7 روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.