نوکیا 7.1 و 7.1 پلاس دو محصول جدید فنلاندی ها در رویداد 4 اکتبر
1 min read

نوکیا 7.1 و 7.1 پلاس دو محصول جدید فنلاندی ها در رویداد 4 اکتبر

شرکت HMD پیشتر دعوتنامه رویداد 4 اکتبر خود را منتشر کرد. براساس این دعوتنامه در 4 اکتبر شاهد برگزاری رویدادی خواهیم بود که در آن محصول جدیدی از HMD تحت برند نوکیا معرفی خواهد شد.

تاکنون بیشتر شایعات خبر از رونمایی گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس میان رده داند. اما به نظر می رسد این مراسم تنها یک مدل گوشی هوشمند را در برنمی گیرد بلکه باید شاهد معرفی دو مدل اسمارتفون باشیم.

یکی از آنها نوکیا 7.1 و دیگری نوکیا 7.1 پلاس خواهد بود. پیشتر اچ ام دی مدل های نوکیا 6.1 پلاس، 5.1 پلاس را عرضه کرد و حال نوبت به نوکیا 7.1 پلاس رسیده است. در اوایل امسال شایعه هایی منتشر شد که به نوکیا 7 پلاس اشاره داشتند. با این حساب نوکیا 7.1 پلاس را باید جانشینی برای نوکیا 7 پلاس به حساب آورد. از مشخصات احتمالی این مدل باید به صفحه نمایش FHD+، حافظه رم 6 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 710 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی پرداخت.

نوکیا 7.1 پلاس دارای نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 18:9 است. هر دو مدل اسمارتفون از سیستم عامل اندروید وان برخوردار هستند و می توان انتظارات بسیاری داشت. پیش بینی می شود یکی از تفاوت های کلیدی نوکیا 7.1 پلاس و نوکیا 7.1 دوربین سه گانه مدل پلاس و دوربین دوگانه در نسخه معمولی باشد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا طی رویداد 4 اکتبر شرکت فنلاندی این دیوایس را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. در اکتبر امسال شرکت های مختلفی به رونمایی از محصولات جدید خود می پردازند و از جمله آنها باید به گوگل، ال جی، سامسونگ، ریزر و چندی دیگر پرداخت.

گفتنیست در اوایل امسال HMD طی MWC 2018 چند گوشی هوشمند جدید را همچون سال گذشته معرفی کرد. در سال آینده نیز نوکیا 9 پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون 855 شاهد خواهیم بود.