یک میلیون و 400 هزار تقاضا برای ثبت‌نام در روز اول پیش‌فروش ایران‌خودرو

در خبرها اعلام شد که از دیروز پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شده و روز اول ثبت نام به افرادی اختصاص داشت که عدد سمت راست کد ملی آنها "1" باشد. یک میلیون 400 هزار تقاضا تنها در نخسین روز پیش فروش محصولات ایران خودرو ثبت شده است. عصر خودرو گزارش داده است که از ساعت 10 دیروز ساعت 14 تعداد هشت هزار و 722 نفر موفق به ثبت در پیش فروش محصولات ایران خودرو شده بودند.

برای افرادی که کد ملی آن ها با عدد یک به پایان می رسد، 9700 ظرفیت اختصاص یافته بود که با احتساب ثبت نام های انجام شده در حدود هزار و 300 سهمیه ثبت نام خالی باقی مانده است. این در حالیست که با مراجعه به سایت مشاهده خواهید کرد، خودروهای پرتقاضایی مانند پژو 206 تا ساعت 10:15 تکمیل ظرفیت شده بودند.

در راستای آغاز پیش فروش، مصطفی خان کرمی، معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو روز گذشته در گفت وگو با خبر شبکه یک، با اشاره به آغاز فروش 53 هزار دستگاه خودرو گفت:

عرضه اولیه امروز با کد ملی یک آغاز شد و خودروها به صورت مساوی در میان روزها تقسیم شده است. در بالاترین شرایط یک میلیون و 400 هزار تقاضا برای ثبت نام وجود داشت و بیش از 12 میلیون در سایت کلیک شده است و تا ساعت 14، 8772 موفق به ثبت نام شدند که با توجه به ظرفیت تعیین شده امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

او همچنین درباره زمان تحویل این خودروهای ثبت نام شده و اینکه آیا قطعی نبودن قیمت ها معامله را برای مشتریان با ابهام هایی مواجه نخواهد کرد گفت:

تحویل این خودروها بر اساس پیش بینی انجام شده و ظرفیت موجود از زمستان سال جاری تا آبان 98 خواهد بود. تا به امروز تغییری در قیمت خودروها ایجاد نشده چرا که قیمت محصولات ایران خودرو قیمت های مصوب شده ای از سوی شورای رقابت است و تغییر آن در اختیار خودروساز نیست.