OPPO در اندیشه ارائه تلفن هوشمندی با 10 گیگابایت رم

همانطور که تلفن‌های هوشمند روز به‌ روز کارآمدتر می‌شوند، آن‌ها البته نه به سرعت؛ اما حتماً به PCها از لحاظ عملکرد و قدرت نزدیک‌تر می‌شوند. گوشی موبایل Find X، محصول کمپانی OPPO، علاوه بر اینکه یک دستگاه زیبا به نظر می‌رسد، اولین تلفن هوشمند جهان با 10 گیگابایت رم خواهد بود، چیزی بیشتر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های امروزی.

یک لیست از تلفن‌ها در اداره صدور مجوز چین، TENAA، روز گذشته توسط یک افشاگر چینی منتشر شد. این لیست به وضوح یک مدل گوشی را متشکل از 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نشان می‌دهد.

سایر ویژگی‌های تلفن گویا بدون تغییر باقی خواهند ماند. بنابر‌این مدل جدید تقریبا یک نسخه مخصوص از گوشی خواهد بود، به همراه یک نسل ارتقاء.

به منظور مرور، Find X دارای یک شیب خیره کننده در انتهای پشت، صفحه نمایش تمام صفحه و پنل دوربین کشویی می‌باشد. دوربین‌های پشت دستگاه دو دوربین خودکار 16 و 20 مگاپیکسلی می‌باشند، این درحالی است که دوربین جلوی آن شامل یک سنسور 25 مگاپیکسلی می‌شود. همچنین این دستگاه مجهز به یک پردازنده Snapdragon 845 و باتری 3,730 میلی آمپری می‌باشد و روی ColorOS 5.1 بر پایه اندروید 8.1 اجرا خواهد شد.