تعطیلی پروژه سرفیس پلاس مایکروسافت
1 min read

تعطیلی پروژه سرفیس پلاس مایکروسافت

در آگوست 2017، مایکروسافت پروژه سرفیس پلاس خود، که به مشتریان گزینه‌های سرمایه گذاری انعطاف پذیر‌تری می داد و هر 18 ماه ارتقا می‌یافت را ارائه کرد. امروز کمپانی اعلام کرده است که در حال تعطیلی پروژه است و دیگر نام نویسی جدید برای آن صورت نخواهد گرفت.

بنا بر اعلام MSFT، مایکروسافت یک صفحه اختصاصی FAQ (صفحه پرسش و پاسخ) پست کرده است و در آن بیان کرده است که برنامه‌های سرمایه گذاری برای کاربرانی که تا به حال نام نویسی کرده‌اند، بدون تغییر باقی می‌ماند؛ اما پروژه در حال تعطیل شدن است و هیچ مشتری جدیدی به این پروژه اضافه نخواهد شد. در حالی که دلیل خاصی برای چنین تغییر ناگهانی اعلام نشده است، کمپانی مایکروسافت می گوید که بعد از ملاحضات و تفکر زیاد به این نتیجه رسیده تا پروژه را متوقف کند.

مایکروسافت در این پست پرسش و پاسخ به جزئیات ارتقاء برنامه پرداخته و اعلام کرده است که مشتریان کنونی همچنان قادر به ارتقاء پروژه خود می باشند اما صریحا اعلام کرده است که ورودی جدید به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

به نظر می‌رسد که پروژه کسب وکار سرفیس پلاس مایکروسافت به روال کنونی ادامه یابد اما با توجه به اتفاقات گذشته هیچ تضمینی برای آن وجود نخواهد داشت.