MSI لپ تاپ های شیک و گیمینگ P65 Creator را معرفی کرد
1 min read

MSI لپ تاپ های شیک و گیمینگ P65 Creator را معرفی کرد

شرکت MSI که در برخی مدل های لپ تاپ از ظرافت و زیبایی در کنار سخت افزارهای قدرتمند استفاده می کند، در IFA 2018 نوت بوک های پیشرفته MSI P65 Creator را معرفی کرد. این خانواده شامل 2 لپ تاپ با عناوین White Limited Edition و Silver Edition است. هر یک در برخی مولفه ها، از مشخصات فنی مشابه بهره برده اما در برخی دیگر نیز تفاوت هایی در آنها وجود دارد. نمایشگرهای به کار رفته از نوع True Color بوده و دارای دقت رنگ 100% از S-RGB است.

این محصولات به آخرین نسل از CPUهای نسل هشتم اینتل، Core i7، مجهز شده است. سیستم خنک کننده MSI با نام Cooler Boost Trinity در این لپ تاپ های باریک و زیبا مورد استفاده قرار گرفته اند. وت بوک های پیشرفته MSI P65 Creator با تقویت کننده صوتی و وفاداری به Hi-Res Audio، دارای صدایی کوبنده و شفاف هستند.

از آنجایی که با لپ تاپ های بسیار باریک اما قدرتمند روبرو هستیم، این محصولات به کارت گرافیک های NVIDIA GTX1070 Max-Q و NVIDIA GTX1060 Max-Q مجهز هستند. لپ تاپ های MSI P65 Creator از حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4 2666MHz، و تنها حافظه های SSD پشتیبانی می کنند. ماژول های مورد استفاده عمدتا به مسیر PCI-E و NVME متصل هستند. منابع تغذیه 180 و 150 واتی، بسته به نوع کارت گرافیک، این لپ تاپ ها را همراهی می کنند. رابط Thunderbolt 3 و امکان باز شدن 180 درجه ای نمایشگر IPS نیز از جمله دیگر ویژگی های این محصولات خوش ساخت به حساب می آیند.